Αρχική Επικαιρότητα Ελεύθερη Πένα Οι προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας!

Οι προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας!

0
Dodekanisos

Διεθνές συνέδριο Posidonia Sea Tourism Forum, στις 23 και 24 Μαϊου, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών

«Για να πείσουμε τις εταιρείες κρουαζιέρας να επενδύσουν περισσότερο στην περιοχή και να προσθέσουν νέα δρομολόγια, πρέπει να αναπτύξουμε ένα μακροπρόθεσμο όραμα που να βασίζεται σε αμοιβαία επωφελείς στρατηγικές σχεδιασμένες, με σκοπό να δημιουργηθεί ένα συνεκτικό συνεπές και ελκυστικό προϊόν που θα τονώσει τη ζήτηση στην περιοχή και θα προσθέσει στο χάρτη της κρουαζιέρας νέους προορισμούς και νέα λιμάνια».

Αυτό τονίζει ο εκτελεστικός διευθυντής των Ποσειδωνίων, Θοδωρής Βώκος, με αφορμή το διεθνές συνέδριο-έκθεση (Posidonia Sea Tourism Forum), που θα πραγματοποιηθεί στις 23 και 24 Μαϊου στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών με θέμα «Επαναπροσδιορίζοντας την κρουαζιέρα στην ανατολική Μεσόγειο».

Κορυφαίοι παράγοντες της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας θα συναντηθούν με ενδιαφερόμενους φορείς και κυβερνητικούς αξιωματούχους της περιοχής, συμπεριλαμβανομένων των υπουργών Ναυτιλίας και Τουρισμού της Ελλάδας, προκειμένου να συζητήσουν στρατηγικές ανάδειξης νέων προορισμών και κατευθύνσεις για περαιτέρω ανάπτυξη.

Σημαντικά θα είναι τα οφέλη από το Forum και για προορισμούς ή λιμάνια που δεν περιλαμβάνονται ακόμη στα δρομολόγια των μεγάλων εταιρειών κρουαζιέρας, καθώς οι εκπρόσωποί τους θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με αρμόδια στελέχη για τον σχεδιασμό των δρομολογίων.

Σύμφωνα με στελέχη του κλάδου της κρουαζιέρας, η ολοκλήρωση των δύο πολύ σημαντικών ιδιωτικοποιήσεων, η εξαγορά του ΟΛΠ από την Cosco και των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από τη Fraport, έχει ενισχύσει τη στρατηγική σημασία της Ελλάδας ως προορισμού κρουαζιέρας και πύλης εισόδου της κεντρικής και ανατολικής Μεσογείου.

Αυτές οι δύο εταιρείες έχουν δεσμευθεί να αναβαθμίσουν τις υποδομές και τις υπηρεσίες που παρέχουν, ενώ η δέσμευση της Fraport να αυξήσει τις αεροπορικές συνδέσεις με βασικές ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές σημαίνει ότι ορισμένα περιφερειακά λιμάνια θα αποκτήσουν προοπτική και για homeporting κρουζιεροπλοίων, αναφέρουν τα σταλέχη του κλάδου της κρουαζιέρας.

Σύμφωνα με τις παγκόσμιες προβλέψεις της Cruise Lines International Association (CLIA), Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας, για το 2017 υπολογίζονται περίπου 25,3 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας, μία αύξηση 4,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Την ίδια ώρα, η παγκόσμια χωρητικότητα αναμένεται να αυξηθεί με την προσθήκη 26 νέων κρουαζιερόπλοιων κάθε κατηγορίας, όπως ποντοπόρων, περιήγησης ποταμών και τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων.

Μακροπρόθεσμα, μάλιστα, εκτιμάται ότι η βιομηχανία θα ενισχυθεί περαιτέρω με 97 νέα πλοία, σε διάστημα μικρότερο των δέκα ετών, που θα αντιστοιχούν σε επένδυση ύψους περίπου 53 δισ. δολαρίων.

Βασικό χαρακτηριστικό του φετινού Posidonia Sea Tourism Forum θα είναι και πάλι o διευρυμένος εκθεσιακός χώρος. Η έκθεση αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα μάρκετινγκ για λιμάνια και προορισμούς, προμηθευτές ναυτιλιακού εξοπλισμού, αεροδρόμια, παρόχους τουριστικών υπηρεσιών, μαρίνες, τεχνικές εταιρείες υποστήριξης, εκδότες κλαδικών μέσων ενημέρωσης, νέες τεχνολογίες, διαχειριστές και μεσίτες yachting, προκειμένου να προωθήσουν την επιχειρηματική πρότασή τους και να γνωρίσουν δυνητικούς συνεργάτες.

Το 4ο Posidonia Sea Tourism Forum διοργανώνεται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, και υποστηρίζεται από το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, την Ένωση Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας (MEDCRUISE), την Ένωση Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ), την Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, την Ένωση Μαρίνων Ελλάδας, τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων & Φορέων Ναυτιλίας και τον Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA).

Χρυσός χορηγός είναι ο ΕΟΤ, αργυροί χορηγοί είναι ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, η Air France-KLM-Delta και χάλκινοι χορηγοί είναι η Celestyal Cruises, το Ακτίνα Travel Group και το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.

ΑΠΕ/ΜΠΕ

Προηγούμενο άρθρο«Συγκέντρωση και προσοχή»!
Επόμενο άρθροΜπασινάς και άλλοι έρχονται στο νησί μας
Δημήτρης Δραγάτης
Στο χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας από πάρα πολύ μικρός και συγκεκριμένα από το 1990, παιδί του σχολείου στη Ρόδο, με τις ζωντανές μεταδόσεις από τα γήπεδα μέσα από τις συχνότητες του Ράδιος Ήχος Μάϊκ. Από εκεί και πέρα ακολούθησαν πολύ σταθμοί και πολλές συνεργασίες: Τηλεόραση: TV7, TV4, ΙΡΙΔΑ TV, COSMOS TV, ΘΑΡΡΙ TV Ραδιόφωνο: Ράδιο Ήχος Μάϊκ, Ράδιο Melody, TOP FM, Cosmos Radio, Sky News Εφημερίδες: ΠΡΟΟΔΟΣ, ΔΡΑΣΙΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ, ΡΟΔΙΑΚΗ (τώρα) Ανταποκριτής: Sport Fm, Sentra Fm Συγγραφέας του βιβλίου "Η Μεγάλη Ρόδος" Ιδιοκτήτης του news12.gr από το 2008 Μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) Από τον Μάρτιο του 2020, το πολιτικό ρεπορτάζ και οι εξελίξεις στον πλανήτη μπήκαν στα δημοσιογραφικά ενδιαφέροντα...
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments