Η Southwest Airlines ακύρωσε περισσότερες από 1.800 πτήσεις αυτό το Σαββατοκύριακο, διακόπτοντας τα ταξιδιωτικά σχέδια χιλιάδων πελατών. Οι οποίοι στην κυριολεξία έμειναν με… το εισιτήριο ανά χείρας!
Η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντάλας ακύρωσε 1.019 πτήσεις την Κυριακή, το 28% του προγράμματος της. Αφού πρώτα ακύρωσε 808 πτήσεις το Σάββατο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα παρακολούθησης πτήσεων FlightAware.
Η Southwest Airlines σε μία προσπάθεια να μαζέψει τα… ασυμμάζευτα, επέρριψε ευθύνες για την κατάρρευση στις κακές καιρικές συνθήκες. Καθώς και στους ελέγχους της εναέριας κυκλοφορίας και της δικής της έλλειψης διαθέσιμου προσωπικού.
ATC issues and disruptive weather have resulted in a high volume of cancellations throughout the weekend while we work to recover our operation. We appreciate your patience as we accommodate affected Customers, and Customer Service wait times are longer than usual. (1/2) pic.twitter.com/o1scQJ5lLb
— Southwest Airlines (@SouthwestAir) October 9, 2021
Παρόλα αυτά η ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας, χειροτέρεψε την κατάσταση. Αγανακτισμένοι καταναλωτές, εξαπέλυσαν ευθεία επίθεση στον επίσημο λογαριασμό της Southwest Airlines στο Twitter.
«Η πτήση μου ακυρώθηκε από το πουθενά και τώρα ΚΑΝΕΙΣ δεν φαίνεται στις ρεσεψιόν για να βοηθήσει τους πελάτες», τόνισε ο ηθοποιός Kevin Michael Martin.
. @SouthwestAir update… Flight cancelled out of nowhere and now NO ONE is seen at the front desks to assist customers. This is the worst representation of customer service I’ve ever witnessed in my life. pic.twitter.com/3VUemrW0IW
— Kevin Michael Martin (@Kevin_M_Martin) October 10, 2021
Η Southwest ζήτησε συγγνώμη από τους ταξιδιώτες για τις μεγάλες αναμονές εξυπηρέτησης πελατών. Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι αναμένεται να φτάσει κοντά στην κανονική της λειτουργία μέχρι την Κυριακή. Όμως τα προβλήματα επιδεινώθηκαν.