Του Τάσου Βογιατζόγλου
Πιο είναι το μεγάλο πλεονέκτημα της ποδοσφαιρικής ομάδας που λέγεται Ρόδος, έναντι των άλλων αθλητικών σωματείων του νησιού ;
Βιαστικές απαντήσεις θα έλεγαν , το ένδοξο παρελθόν ,οι φίλαθλοι της , οι παράγοντες της και δεν ξέρω τι άλλο. Μια και μοναδική απάντηση υπάρχει ,πλεονεκτεί, γιατί έχει το καλύτερο όνομα.
Ένας διαφημιστής θα έλεγε, ότι έχει το ιδανικό εμπορικό όνομα. Γιατί επικοινωνεί εύκολα με όλο τον κόσμο(και εκτός Ελλάδος). Είναι απλό, εύκολα γράφεται και διαβάζεται, προβάλει όλο το νησί. Δεν συνδεεται με θρησκεία (όπως Άγιος Δημήτριος, Αγία Παρασκευή κ.α) ούτε με την αρχαιότητα (όπως Άρης ,Ηρακλής κ.α).
Για να διαπιστώσετε πόσο μεγάλη είναι η δύναμη που έχει ένα καλό διαφημιστικό όνομα, σκεφθείτε ότι ορισμένοι καταναλωτές ,αντί στυλό ζητάνε bic και αντί οδοντόκρεμα ζητάνε Κολυνο.
Το 1967, ο υπουργός της Χούντας Ασλανιδης, επέβαλε στα σωματεία ΔΩΡΙΕΑΣ-ΔΙΑΓΟΡΑΣ-ΡΟΔΙΑΚΟΣ, να συγχωνευτούν και να κάνουν μια ομαδα, αφήνοντας τους να βρουν μόνοι το όνομα. Φυσικά οι παράγοντες των σωματείων δεν συμφώνησαν, στο όνομα. Τότε αποφάσισε και διέταξε, η ομάδα να λέγεται ΡΟΔΟΣ, δίνοντας την καλύτερη ετικέτα στο καινούργιο προϊόν του.
Ένα όνομα που συμπωματικά περιέχει, τα τρία κοινά σύμφωνα (γράμματα) Ρο-Δέλτα-Σίγμα. Γράμματα που εχουν και τα τρία (3), ιστορικά σωματεία, Δωριεας, Διαγόρας και Ροδιακος.
Και δεν νομίζω ότι είναι άσχημη, η σκέψη ενός επιχειρηματία, που ελεγε, για την ανάγκη να υπάρχει στο μέλλον (λόγω και της οικονομικής κρίσης), μια ομάδα επαγγελματική σε όλο το νησί, συμπεριλαμβανομένου και του Κολοσσού, με το όνομα ΡΟΔΟΣ.
Και δεν είναι τυχαίο, ότι άλλοι τουριστικοί προορισμοί, γίνονται καθημερινά γνωστοί παγκόσμια, μέσω της αθλητικής τους ομάδας. Όπως Κάνες, Τενεριφη, Μαγιόρκα ,Λας Παλμας….