Μαρτίνης: “Ευχαριστούμε τον Διαγόρα, ας είναι ένας καλός αγώνας για το καλό του ποδοσφαίρου μας”
Τις ευχαριστίες του προς τον Διαγόρα για την προσφορά του να προπσφέρει θέσεις στη διοίκηση της Ρόδου στη σκεπαστή εξέδρα με αφορμή το κυριακάτικο μεταξύ τους παιχνίδι, εκφράζει με ανακοίνωση του ο Αντώνης Μαρτίνης. Αναλυτικά:"Ευχαριστούμε














