Καρίκης στο “news12”: “Η ομάδα στάθηκε πάρα πολύ καλά για την περίοδο που βρισκόμαστε”
Ο προπονητής του Αστέρα Μασσάρων Παναγιώτης Καρίκης για την πρόκριση επί της Σύμης, δήλωσε μεταξύ άλλων στο "news12" ότι" η ομάδα στάθηκε πάρα πολύ καλά για την περίοδο που βρισκόμαστε". Αναλυτικά: Ήταν ένα παιχνίδι του














