Σύμφωνα με τον Ελβετό συγγραφέα OlivierClerc,εισηγητή της «θεωρίας του βραστού βατράχου», εάν πετάξεις έναν βάτραχο σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό αυτός θα τιναχτεί αμέσως έξω καθώς το απότομο κάψιμο θα ενεργοποιήσει αυτόματα το ένστικτο της επιβίωσης. Εάν όμως τον βάλεις σε κρύο νερό και δυναμώσεις τη φωτιά πολύ αργά και σταδιακά ο βάτραχος θα χαλαρώσει και θα απολαύσει το μπάνιο του μέχρι να πεθάνει καθώς όταν καταλάβει τον κίνδυνο θα είναι πολύ αργά γιατί θα έχει εξαντλήσει όλη του την ενέργεια για να προσαρμοστεί στην αύξηση της θερμοκρασίας.
Αυτό που συμβαίνει εδώ και 20 μήνες σε παγκόσμια κλίμακα με το πείραμα «κόβιντ-19» και όλα όσα θα ακολουθήσουν με τα υπόλοιπα σχέδια της παγκόσμιας ολιγαρχίας υπακούουν σε αυτή την στρατηγική προσαρμογής της ανθρωπότητας σε μια δικτατορία που επιβάλλεται σε δόσεις ώστε το πειραματόζωο «ανθρωπότητα» να μην αντιδράσει δυναμικά σε μια ακαριαία και μαζική επιχείρηση υποδούλωσης και εξόντωσής του.
Σε παλαιότερο άρθρο (11 Αυγούστου 2021 – «Βιοπολιτική και θανατοπολιτική») είχα προσπαθήσει να συνοψίσω τους βασικούς στόχους της παγκόσμιας οικονομικής ολιγαρχίας για τις επόμενες δεκαετίες με βασικά ορόσημα το 2030 (Agenda 2030) και το 2050. Υπό συνθήκες μονιμοποίησης της υγειονομικής δικτατορίας και ανάδυσης της κλιματικής τυραννίας κρίνω σκόπιμο να αναφέρω και πάλι το περιεχόμενο εκείνου του κειμένου εμπλουτισμένο με αρκετές προσθήκες.
Με βάση μελέτες και γνώμες αξιόπιστων στοχαστών, συγγραφέων, ερευνητών και επιστημόνων (Giorgio Agamben, Michael Chossudovsky, MichaelYeadon, Catherine Austin Fitts,Κλεάνθης Γρίβας, Κωνσταντίνος Βαθιώτης, Χρυσούλα Μπουκουβάλα κ.α.) το φαινόμενο Covid-19,πίσω από τον υγειονομικό του μανδύα, είναι το πρώτο στάδιο σε ένα σκοτεινό σχέδιο της διεθνούς κυρίαρχης οικονομικής και πολιτικής εξουσίας με στόχο την ριζική μετάλλαξη του παγκόσμιου οικονομικού, πολιτικού και κοινωνικού συστήματος και του τρόπου ζωής της ανθρωπότητας.Επί της ουσίας θέλουν να κατέχουν και να ελέγχουν απόλυτα όλους τους ανθρώπους, όλους τους πόρους και όλες τις μορφές ζωής. Το αν θα πετύχουν ή όχι θα εξαρτηθεί από την ατομική αντίσταση του κάθε πολίτη και από την ικανότητα των λαών να οργανώσουν την αλληλεγγύη τους με κάθε τρόπο και σε όλα τα επίπεδα.
Το σχέδιο αυτό, ακολουθώντας την «θεωρία του βραστού βατράχου», έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται σε δόσεις καθώς οι στοχεύσεις του είναι πολλαπλές και εκτείνονται σε όλο το φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Συνοπτικά, οι βασικοί στόχοι είναι οι εξής:
1. Σταδιακή εφαρμογή συστημάτων βιοπολιτικής – θανατοπολιτικής εντός των οποίων η κυρίαρχη εξουσία (σύμπλεγμα κρατικής εξουσίας και παγκόσμιας εταιρικής υπερτάξης) θα διαχειρίζεται με τρόπο απόλυτο και ολοκληρωτικό όλο το φάσμα της ζωής των πολιτών από την γέννηση μέχρι τον θάνατό τους.
2. Σταδιακή μετάβαση σε κοινωνίες ολοκληρωτικής ηλεκτρονικής επιτήρησης και σε αστυνομικού τύπου κράτη.Κυριαρχία κράτους ασφαλείας και κατάργηση κράτους δικαίου με σταδιακή κατάργηση της νομικής υπόστασης των πολιτών και των συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων της ελευθερίας και της σωματικής αυτοκτησίας τους.
3. Σταδιακή επιβολήσυνεχών καταναγκαστικών εμβολιασμών και άλλων υγειονομικών πρακτικών σε μόνιμη βάση δήθεν για την σωτηρία του παγκόσμιου πληθυσμού αλλά με πραγματικό στόχο τον πειραματισμό, την γενετική τροποποίηση και την σταδιακή εξόντωσή του.
4. Συμπλήρωση της υγειονομικής δικτατορίας με την κλιματική δικτατορία.Με το πρόσχημα της «ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής» θα επιχειρήσουν να επιβάλλουν:
1) κλιματικά λοκντάουν,
2) συνθετικές (εργαστηριακές) σκουπιδοτροφές για το 90% του παγκόσμιου πληθυσμού (οι ποιοτικές βιολογικές θα είναι μόνο για λίγους)
και 3) δρακόντειους περιορισμούς σε παραγωγή, κατανάλωση, μετακινήσεις, ταξίδια και γενικά σε ολόκληρο τον τρόπο ζωής μας. Δεν είναι τυχαίο ότι τα δικτατορικά υγειονομικά διαβατήρια ονομάζονται «greenpass» (πράσινα διαβατήρια), υπονοώντας ξεκάθαρα όσα θα ακολουθήσουν με την «πράσινη τυραννία».
5. Σταδιακή κατάργηση δημοκρατικών συστημάτων και εκλογών και επιβολή μονοκομματικών κυβερνήσεων/διοικήσεων σε όλες τις χώρες του κόσμου στα πρότυπα του κινέζικου ολοκληρωτισμού.
6. Ενεργοποίηση ενεργειακών και ηλεκτρικών μπλάκ άουτ μεγάλης διάρκειας με στόχο την ραγδαία καταστροφή μεγάλου μέρους του παγκόσμιου πληθυσμού. Επειδή ένα τέτοιο εγχείρημα είναι πολύπλοκο και θα επηρεάσει και τις ανώτερες κοινωνικές τάξεις καθώς και μεγάλες ομάδες κρατικών υπαλλήλων, η εφαρμογή του είναι εξαιρετικά δύσκολη αλλά όχι απίθανη. Ακραία σχέδια πρόκλησης χάους και καταστροφής πάντα υπάρχουν στα συρτάρια των αδίστακτων πλουτοκρατών και δεν είναι απίθανο να επιχειρήσουν την ενεργοποίησή τους αν τα εν εξελίξει υγειονομικά και κλιματικά σχέδιά τους δεν πετύχουν.
7. Σταδιακή κατάργηση του χρήματος σε φυσική μορφή, εισαγωγή ψηφιακών νομισμάτων και επιβολή ψηφιακών συναλλαγών παντού, τώρα με κάρτες και κινητά τηλέφωνα, ύστερα με σκανάρισμα προσώπου ή παλάμης και τελικά με κάθε λογής εμφυτεύματα που ανάμεσα στα άλλα θα μετατρέψουν το ανθρώπινο σώμα και σε ηλεκτρονικό οικονομικό αρχείο. Η επιβολή ψηφιακών νομισμάτων θα αποτελέσει το οριστικό πλήγμα στην ανθρώπινη ελευθερία καθώς το χρήμα σε φυσική μορφή μας επιτρέπει να έχουμε απόθεμα χρημάτων εκτός τραπεζών, να διατηρούμε την ιδιωτικότητα των συναλλαγών μας καθώς και ελευθερία κινήσεων χωρίς να μας ελέγχει κάποιο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα.
Ας φανταστούμε ένα σύστημα στο οποίο μια σύμπραξη κυβέρνησης-τραπεζών θα ελέγχει απόλυτα το χρηματικό μας απόθεμα, θα το μπλοκάρει όποτε θέλει καιθα γνωρίζει τι ξοδεύουμε, πότε το ξοδεύουμε, πού το ξοδεύουμε και σε τι το ξοδεύουμε – σχεδόν τρομακτικό. Επιπλέον, τα ψηφιακά νομίσματα θα ελέγχονται απόλυτα από τις κεντρικές τράπεζες οι οποίες θα μπορούν να μπλοκάρουν συναλλαγές που θα θεωρούνται κοινωνικά, πολιτικά και ιδεολογικά ανεπιθύμητες – φανταστείτε τι έχει να γίνει. (Σε αρκετές χώρες το σχέδιο εισαγωγής ψηφιακών νομισμάτων είναι ήδη σε εξέλιξη, π.χ. Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο, Νέα Ζηλανδία, Αυστραλία κ.α.).
8. Κατάργηση του σύγχρονου φιλελεύθερου καπιταλιστικού μοντέλου μέσω πρόκλησης τεράστιας οικονομικής καταστροφής(με τεχνητές οικονομικές, ενεργειακές και επισιτιστικές κρίσεις) σε όλο το φάσμα της μεσαίας και μικρομεσαίας παγκόσμιας τάξης με στόχο τον αφανισμό όχι μόνο της ανεξάρτητης απασχόλησης αλλά και της ατομικής ιδιοκτησίας καθώς οι κλασσικές οικονομικές κρίσεις δεν επαρκούν πλέον για την υλοποίηση του στόχου των κυρίαρχων ελίτ που είναι η επιβολή μαζικής φτώχειας, η καθιέρωση ενός παγκόσμιου επιδόματος φτώχειας (globalbasicincome) και ενός καινούριου τρόπου οικονομικής και κοινωνικής οργάνωσης με βασικό πρότυπο τον κινέζικο ολοκληρωτισμό.
9. Σταδιακή προετοιμασία της ανθρωπότητας για ένα εντελώς καινούριο πλαίσιο παγκόσμιας διακυβέρνησης με την μορφή ενός παγκόσμιου, τεχνοκρατικού, ολοκληρωτικού Κράτους-Εταιρίας στη βάση ποικίλων ψευδοσωτήριων καταναγκασμών, κυρίως υγειονομικών και περιβαλλοντικών (η οικολογική και η υγειονομική ατζέντα θα αποτελέσουν τα δυο βασικά ψεύδη του νέου ολοκληρωτισμού).
10. Τελική μετάβαση στην εποχή του λεγόμενου μετανθρωπισμού με την κατάργηση του παραδοσιακού βιολογικού ανθρώπου και τη δημιουργία ψηφιακού, υβριδικού και απόλυτα ελεγχόμενου ανθρωποειδούς με την χρήση όλων των εν εξελίξει προηγμένων προϊόντων και μεθόδων της βιοτεχνολογίας, της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής στο πλαίσιο της αποκαλούμενης «τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης» που έχει ως βασικό στόχο την σύγκλιση τεχνολογιών του φυσικού, ψηφιακού και βιολογικού κόσμου ή αλλιώς την αδιανόητη σύνδεση πραγμάτων, συσκευών και ανθρώπων σε ένα τερατώδες παγκόσμιο δίκτυο, το λεγόμενο «Ίντερνετ Πραγμάτων και Σωμάτων».
11. Τελική κατάληξη αυτής της τεχνοκρατικής απληστίας θα είναι η παράδοση της ανθρωπότητας στην «τάξη» των ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης. Ήδη, από ορισμένους γνωστούς και ισχυρούς τεχνολάτρες (RayKurzweil, ΒέρνορΒιντζ κ.α.) το έτος 2045 έχει οριστεί ως «έτος της Τεχνολογικής Μοναδικότητας»: εκείνη την χρονιά εκτιμούν ότι η πρώτη τεχνητή υπερευφυϊα, κατά πολύ ανώτερη του ανθρώπινου νου, θα είναι πραγματικότητα.
Ενδεικτικό της τεχνολογικής ψύχωσης και της υπαρξιακής αγωνίας των πλουτοκρατών είναι το σχέδιο«2045 Initiative», πρωτοβουλία του Ρώσου μεγιστάνα των ΜΜΕ ΝτμίτριΊτσκοφ, ο οποίος έχει εκδηλώσει την επιθυμία του να επιτύχει την μεταφορά της ανθρώπινης συνείδησης από το φυσικό σώμα σε ένα ολόγραμμα- «άβαταρ» μέχρι το έτος 2045. Βασικό κίνητρο όλων των μελών της παγκόσμιας οικονομικής υπερτάξης είναι η επίτευξη της προσωπικής τους αθανασίας (είτε ως διαιώνιση της ατομικής τους συνείδησης είτε ως υπερεξελιγμένα μετα-βιολογικά σώματα) και η δυνατότητα της ατομικής σωτηρίας τους σε περίπτωση μιας πιθανής πλανητικής καταστροφής από εσωτερικά ή διαστημικά αίτια.
Σε κάθε περίπτωση, στον βαθμό που υλοποιηθούν οι παραπάνω κοσμοϊστορικές σχεδιαζόμενες αλλαγές, η ανθρωπότητα θα εισέλθει σε αχαρτογράφητες περιοχές με ολέθριες συνέπειες για τον ελεύθερο, βιολογικό άνθρωπο.
Για να μην φτάσουμε στο σημείο βρασμού και πεθάνουμε σαν τα βατράχια μέσα στην ταραγμένη ευδαιμονία της παγκόσμιας χύτρας, ας ξυπνήσουμε όσο είναι καιρός και ας κάνουμε το γενναίο άλμα έξω από την κατσαρόλα.
Ο Γιώργος Ταρασλιάς γεννήθηκε στη Ρόδο τον Μάιο του 1969. Πέρασε τα παιδικά και τα εφηβικά του χρόνια στα Κοσκινού. Στα δεκαοκτώ του έφυγε για σπουδές στην Αθήνα – οικονομικά στην ΑΣΟΕΕ. Ξαναγύρισε στο νησί το 1998 και από τότε μένει στην πόλη της Ρόδου. Είναι παντρεμένος και έχει ένα γιο. Τα βιβλία έγιναν καταφύγιο από νωρίς στη ζωή του. Σε δύσκολες εποχές είχε την τύχη να γνωρίσει και να εξοικειωθεί με το έργο σπουδαίων λογοτεχνών: Αλμπέρ Καμύ, Νίκο Καρούζο, Ντοστογιέφσκι, Εμίλ Σιοράν, Κωστή Παπαγιώργη, Τσαρλς Μπουκόφσκι, Κάφκα, Έρμαν Έσσε, Χένρυ Μίλερ, Καζαντζάκη, Χουάν Κάρλος Ονέτι, Ερνέστο Σάμπατο, Κορνήλιο Καστοριάδη, Κλεάνθη Γρίβα. Άρχισε να γράφει από τα δεκαπέντε του. Αρκετά χρόνια αργότερα συνειδητοποίησε την θεραπευτική δύναμη της γραφής. Συνεχίζει να γράφει κυρίως για λόγους αυτοθεραπείας. Θεωρεί την λογοτεχνία ως μια απόπειρα εξήγησης της ανθρώπινης ύπαρξης και ως μία μέθοδο προσωπικής σωτηρίας. Έχει δημοσιεύσει διηγήματα σε συλλογικούς τόμους και την ατομική συλλογή διηγημάτων «Βραδινές Υποσχέσεις και άλλες ιστορίες» – Εκδόσεις Βερέττα, 2019. Χαρακτηρίζει το πρόσφατο δημοσιευμένο έργο του «Μανιφέστο αγωνίας» ως «έργο εκτάκτου ανάγκης».