Να δώσουν λύση στην τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα ΕΛΤΑ της περιφέρειας μας, επιχειρούν με τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι σε αυτά, απαιτώντας την άμεση στελέχωση των υπηρεσιών τους.
Σε όλα τα Δωδεκάνησα τα καταστήματα υπολειτουργούν από την μη στελέχωση προσωπικού σε καίριες θέσεις, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα την κακή ποιότητα παρεχομέμων υπηρεσιών και την μη εξυπηρέτηση του κοινού.
Ήδη οι εργαζόμενοι στο κατάστημα των ΕΛΤΑ Καλύμνου έχουν προχωρήσει σε κατάληψη αφού αυτή τη στιγμή η διανομή της αλληλογραφίας και η διεκπεραίωση σημαντικών ταχυδρομικών υπηρεσιών πραγματοποιείται από τέσσερις (4) υπαλλήλους, ενώ θα έπρεπε να εργάζονται δέκα (10) άτομα.
Τα πράγματα δεν είναι καλύτερα στα μικρά νησιά όπως η Νίσυρος,η Κάσος κι η Πάτμος αλλά και σε πολλά περιφερειακά καταστήματα της Ρόδου όπως των Καλυθιών, Παραδεισίου, Ιαλυσού, Λίνδου, Αφάντου και της Κω ,στο κατάστημα Κέφαλος.
Ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Μάνος Κόνσολας σε ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή πήρε ως απάντηση ότι δεν υπάρχει σαφής και συγκεκριμένος προγραμματισμός για την άμεση δημοσίευση προκήρυξης και πρόσληψης αναγκαίου εποχικού προσωπικού, την ίδια στιγμή που οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ στα νησιά είναι υποστελεχωμένες.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε χθες ο σύλλογος των εργαζομένων, αναφέρεται συγκεκριμένα:
«Στο ίδιο έργο θεατές αλλά έργο που το μόνο μήνυμα που εκπέμπει είναι αυτό της εγκατάλειψης, της διάλυσης, της αποσύνθεσης την περίοδο που ο πληθυσμός σχεδόν τριπλασιάζεται στο νομό μας. Πέρυσι από νωρίς σας είχαμε επισημάνει τον κίνδυνο των άστοχων και άσχετων επιλογών σας.
Φέτος τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Καταστήματα και Μ.Δ. που όχι μόνο υπολειτουργούν, αλλά επικρατεί παντού το αίσθημα της εγκατάλειψης. Κανείς σας δεν δίνει την παραμικρή σημασία στα ΔΕΚΑΔΕΣ μέιλ και έγγραφα ΑΓΩΝΙΑΣ των προϊσταμένων και των διευθυντών για το εάν αύριο τα καταστήματα ευθύνης τους θα είναι ανοιχτά.
Οι πελάτες μας δυσαρεστημένοι ξεσπούν… που αλλού στην πρώτη γραμμή. Για μία ακόμη φορά δώσαμε πίστωση χρόνου και για το καλό της εταιρείας μας δεν «σηκώσαμε» τα θέματα λόγω του διαγωνισμού της ΔΕΥΑΡ. Ο κόμπος έσπασε το χτένι.
Η Κάλυμνος έμεινε με 4 υπαλλήλους από τους 10! Που να δώσουμε τα κλειδιά του γραφείου.
Η Λίνδος με επισκεψιμότητα χιλιάδων τουριστών την ημέρα με ΕΝΑΝ υπάλληλο.
Το Αφάντου με θυρίδα 6ώρη ΕΣ/ΟΧ
Εδώ και 5 μήνες σας λέγαμε πως μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της Ιαλυσού και μόλις χθες υλοποιήσατε τις προτάσεις μας αφού πρώτα διασυρθήκαμε σε όλη την επικράτεια.
Μ.Δ. Ρόδου με ανεκτέλεστα δρομολόγια και χωρίς οδηγό.
Πάτμος με μια μόνιμη υπάλληλο να κάνει θυρίδα και να εκτελεί χρέη προϊσταμένου και διαχειριστή από 3 άτομα που είχαμε.
Νίσυρος μένει με έναν υπάλληλο μέσα στο καλοκαίρι, μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης για όλο το νησί.
Κάσος, Καλυθιές, Παραδείσι, Κέφαλος με προβλήματα.
Για άδειες ούτε συζήτηση 2.500 χιλιάδες περίπου κανονικές άδειες για να βγουν πρέπει να λείπουν καθημερινά 15 άτομα σε όλο το νομό. Κάνουμε δεήσεις να μην αρρωστήσει κάποιος συνάδελφος. Η ανοχή τέλος, ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.
Ζητάμε άμεση αναπλήρωση όλων των κενών που δημιουργήθηκαν με την απομάκρυνση των ΕΣ/ΟΧ. Η έλλειψη προσωπικού φέρνει μεγαλύτερη στέρηση εσόδων. Με ποια λογική είχατε τους ΕΣ/ΟΧ το χειμώνα και δεν τους έχετε το καλοκαίρι.
Ο Πρόεδρος
Φραντζής Εμμανουήλ
Ο Γεν. Γραμματέας
Διακοσταματίου Τσαμπ.»