Εάν δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό κάποιου γραφικού, νέα «φάμπρικα» φαίνεται να στήνουν Άγγλοι «τουρίστες», μετά τον σάλο και τις δικαστικές διώξεις, εναντίον όσων προφασίζονταν τροφική δηλητηρίαση και απαιτούσαν αποζημιώσεις από ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένα στοιχεία, αλλά και την σχετική αλληλογραφία που έχουμε στα χέρια μας, πριν από λίγες ημέρες, σε γνωστό, υψηλού επιπέδου πεντάστερο ξενοδοχείο, που ανήκει σε γνωστό μεγάλο όμιλο, αφίχθη Άγγλος τουρίστας, πελάτης γνωστού και μεγάλου αγγλικού tour operator.
Πολύ σύντομα, το προσωπικό του ξενοδοχείου ενημέρωσε την διοίκηση, ότι ο «τουρίστας» αυτός, αντί να κάνει διακοπές, τις περισσότερες ώρες της ημέρας, κυκλοφορούσε σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, φωτογραφίζοντας τα πάντα.
Μετά την αναχώρησή του, χωρίς να έχει συμβεί το παραμικρό -πως θα μπορούσε άλλωστε- και χωρίς να έχει απευθυνθεί στο προσωπικό του ξενοδοχείου για οποιοδήποτε θέμα, απέστειλε επιστολή στον tour operator, μέσω του οποίου είχε κλείσει το πακέτο, «καταγγέλοντας» το ξενοδοχείο, για «ελλείψεις» στους τομείς Ασφάλειας και Υγείας (Health & Safety).
Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι ο tour operator, ο οποίος σε τακτά χρονικά διαστήματα προβαίνει με δικό του προσωπικό σε ελέγχους του ξενοδοχείου αυτού, και όχι μόνο βέβαια, για τα θέματα αυτά και γνωρίζει ότι το ξενοδοχείο διαθέτει σήμα λειτουργίας, καλύπτοντας όλες τις προβλέψεις του σχετικού νόμου, εμφανίζεται να υιοθετεί τις «καταγγελίες» ενός πελάτη του, ο οποίος άραγε με ποια νομιμοποίηση, με ποιες γνώσεις και με ποια εξουσιοδότηση, προβαίνει σε μια τέτοια καταγγελία- και απειλεί το ξενοδοχείο με stop sales και μεταφορά των πελατών του σε άλλα ξενοδοχεία.
Η απάντηση
Η απάντηση της διοίκησης του ξενοδοχείου ήταν άμεση και αποφασιστική, καθώς προανήγγειλε στον tour operator, δικαστικές ενέργειες εναντίον του συγκεκριμένου τουρίστα, ρώτησε δε εγγράφως τον t.o., εάν προσυπογράφει τις «καταγγελίες» αυτές του Άγγλου τουρίστα, αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί ότι θα κινηθεί νομικά και κατά του tour operator, εάν τις προσυπογράφει, χωρίς οποιοδήποτε στοιχείο.
Μετά την ενέργεια αυτή, οι αρμόδιοι του tour operator, κατέβασαν τους τόνους, χωρίς ωστόσο το θέμα να θεωρείται λήξαν, αφού βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικές επικοινωνίες.
Σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι σοβαρό, αφού μετά τις ψεύτικες ασθένειες, νέα θέματα φαίνεται να γεννώνται με την τακτική τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Στο πλαίσιο αυτό, τόσο οι Έλληνες ξενοδόχοι, όσο και οι συνδικαλιστικοί τους φορείς, θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση, μπροστά σε τέτοιες, κακοήθεις τουλάχιστον, τακτικές.