Αρχική Επικαιρότητα Ελεύθερη Πένα Παρέμβαση της Phoenix Marine στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας

Παρέμβαση της Phoenix Marine στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας

0
Dodekanisos

Επιστολή προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και τον συμπατριώτη μας κ. Νεκτάριο Σαντορινιό, απέστειλε ο υπεύθυνος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Phoenix Marine ltd Μιχάλης Ροδίτης.

Με την επιστολή αυτή, κάνει μια από σειρά από προτάσεις για το θέμα της ναύλωσης επαγγελματικών σκαφών αναψυχής υπό μη κοινοτική σημαία, που επιβιβάζουν επιβάτες από τη Ρόδο, με σκοπό την περιήγηση τους σε Ελληνικά νησιά και Τουρκικές ακτές και επιστροφή στον λιμένα αφετηρίας.

Τα βασικότερα στοιχεία από την πολυσέλιδη έκθεση – επιστολή (που έγινε σε συνεννόηση και με αρκετές Τουρκικές πλοιοκτήτριες εταιρείες σκαφών αναψυχής) είναι τα ακόλουθα:

«Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ ,

Πρώτα από όλα θα ήθελα να συγχαρώ τόσο εσάς όσο και τις υπηρεσίες του Υπουργείου για το έργο που πλέον είναι ορατό στα πλαίσια της ανάπτυξης του θαλασσίου Τουρισμού παράλληλα με την προστασία της νομιμότητας και ιδιαίτερα την προστασία των εταιρειών που δουλεύουν με νόμιμες άδειες κλπ.

Είμαι ναυτικός πράκτορας από το 1989 έως σήμερα και στα χρόνια αυτά έχω συναντήσει πολλά και διάφορα στο τομέα της κρουαζιέρας , των μεταφορών και των περιηγητικών πλόων ειδικά στην περιοχή μας .

Όπως γνωρίζετε αφού είστε και από τη Ρόδο από το 1989 έως σήμερα και κατά καιρούς τα ζητήματα είναι οι συνδέσεις Ρόδου και Κω με τα απέναντι Τουρκικά Παράλια και αφού αυτό το θέμα λύθηκε με την Εγκύκλιο Βαρβιτσιώτη τώρα εμφανίστηκε ένα νέο πρόβλημα αυτό με τα θαλαμηγά υπό μη κοινοτική σημαία που παραλαμβάνουν επιβάτες από τη Ρόδο ή τη Κω με σκοπό την περιήγηση τους στα Ελληνικά νησιά με τον πλου να επεκτείνεται στη Τουρκία πράγμα όμως που δεν προβλέπεται από το Ν. 4256/2014 και από  την με αριθμό πρωτ. 1113.200.2-1/17/2006/9-8-2006 κοινή εγκύκλιο των Υπηρεσιών του ΥΕΝ  και αυτό τεκμηριώθηκε με το από 6/7/2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Θαλασσίου Τουρισμού Τμήμα Γ’ με αριθμό πρωτοκόλλου3133.2-1/49902 / 2017 .

Υπάρχει μια αναστάτωση γενικότερα σε όλους τους εμπλεκόμενους στο θαλάσσιο τουρισμό, εμείς σαν ναυτικά πρακτορεία σίγουρα θα χάσουμε αρκετά έσοδα και υπάρχουν βέβαια και επιχειρήσεις του κλάδου που έμμεσα ή άμεσα θα υποστούν ζημία και μείωση εσόδων ειδικότερα στη περιοχή μας που φέτος οι αφίξεις θαλαμηγών βρίσκονται στο χειρότερο επίπεδο . (Χαρακτηριστικά σας αναφέρω ότι η Κολώνα είχε δύο σκάφη χθες και αντίστοιχα μειωμένοι ελλιμενισμοί παρατηρούνται στο Μαντράκι και στη Νέα Μαρίνα ) .

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να συμφωνήσω ότι το συμφέρον της χώρας και της Εθνικής Οικονομίας πάνω από όλα και τίποτα δεν θα πρέπει να διαταράξει αυτή την ισορροπία .

Η εμπειρία μου στα θέματα μεταφορών και θαλάσσιου Τουρισμού είναι αρκετά μεγάλη αφού και εγώ δραστηριοποιούμαι με πλοία στις γραμμές και πρακτορεύω σκάφη αυτής της κατηγορίας από το 1989 . Η εμπειρία μου όμως αυτή είναι τέτοια που μετά βεβαιότητας σας ενημερώνω ότι οι πλοιοκτήτες , ναυλωτές αλλά ακόμα και εμείς οι πράκτορες θα βρούμε τρόπο να παρακάμψουμε νομότυπα τη διαδικασία αυτή .

Μήπως λοιπόν θα πρέπει να βρεθεί μια λύση η οποία θα συμφέρει πρώτα από όλα το Ελληνικό Δημόσιο κατόπιν τους εμπλεκόμενους φορείς και να λειτουργεί το σύστημα με το ίδιο νοικοκυριό που έχει επέλθει στις δρομολογιακές συνδέσεις Ελλάδος – Τουρκίας ;

Λαμβάνοντας υπόψη αλλά όχι απαραίτητα υιοθετώντας  στη περίπτωση αυτή ,την με αριθμό πρωτ. 1113.200.2-1/17/2006/9-8-2006 κοινή εγκύκλιο των Υπηρεσιών του ΥΕΝ , την Κοινοτική Οδηγία EEC 4055/86 της 22/12/1986  καθώς και τις κείμενες Φορολογικές Διατάξεις σχετικά με τις Αλλοδαπές Επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται θαλάσσιες μεταφορές και τέλος το Ν 3228 / 2004 Συμφωνίας Ελλάδος Τουρκίας για την αποφυγή της διπλής φορολόγησης αλλά και η επέκταση εφαρμογής του άρθρου 3 παράγραφος 3α του Γ’ Κεφαλαίου του Ν 4256/2014 όπου δίδεται υπό όρους το δικαίωμα σε Σκάφη Τρίτης Χώρας να εκναυλώνονται στην Ελλάδα , προτείνω την άμεση τροποποίηση του εν θεματι άρθρου ως προς τα τυπικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του σκάφους ώστε να υπάρξει η δυνατότητα σε όλα τα σκάφη Τρίτης Χώρας που πληρούν τις διαδικασίες να λάβουν Ελληνική Άδεια Επαγγελματικού Σκάφους Αναψυχής

Η διαδικασία είναι απλή αρκεί να υπάρξει θέληση και να περάσει άμεσα είτε σε νομοσχέδιο είτε σε μορφή ΚΥΑ .

Κατά αυτό το τρόπο τουλάχιστον στη περιοχή μας θα υπάρξουν έσοδα για την Ελληνική Οικονομία , Νομιμότητα και πάνω από όλα θα επικράτηση ομαλότητα στην αγορά. Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή σε ότι πιστεύετε ότι θα μπορέσω να σας φανώ χρήσιμος.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ»

Προηγούμενο άρθροΗ Κύπρος προχωρεί στην εξόρυξη υδρογονανθράκων- Ο Ερντογάν απειλεί
Επόμενο άρθροAνακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου για τα μηχανήματα POS
Δημήτρης Δραγάτης
Στο χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας από πάρα πολύ μικρός και συγκεκριμένα από το 1990, παιδί του σχολείου στη Ρόδο, με τις ζωντανές μεταδόσεις από τα γήπεδα μέσα από τις συχνότητες του Ράδιος Ήχος Μάϊκ. Από εκεί και πέρα ακολούθησαν πολύ σταθμοί και πολλές συνεργασίες: Τηλεόραση: TV7, TV4, ΙΡΙΔΑ TV, COSMOS TV, ΘΑΡΡΙ TV Ραδιόφωνο: Ράδιο Ήχος Μάϊκ, Ράδιο Melody, TOP FM, Cosmos Radio, Sky News Εφημερίδες: ΠΡΟΟΔΟΣ, ΔΡΑΣΙΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ, ΡΟΔΙΑΚΗ (τώρα) Ανταποκριτής: Sport Fm, Sentra Fm Συγγραφέας του βιβλίου "Η Μεγάλη Ρόδος" Ιδιοκτήτης του news12.gr από το 2008 Μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) Από τον Μάρτιο του 2020, το πολιτικό ρεπορτάζ και οι εξελίξεις στον πλανήτη μπήκαν στα δημοσιογραφικά ενδιαφέροντα...
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments