Η Κορίνθιανς σε συνεργασία με τον πολυεθνικό «κολοσσό» ένδυσης, την εταιρεία Nike, κυκλοφόρησε την νέα εκτός έδρας εμφάνισής της. Η εμφάνιση (φανέλα, σορτς και κάλτσες) είναι όλα μωβ και υπάρχει ένας σημαντικός λόγος.
Ειδικότερα Nike και Κορίνθιανς κυκλοφόρησαν την πρώτη φανέλα αφιερωμένη στο γυναικείο κοινό της Timão! Αξίζει να σημειωθεί, πως το 53% των εγγεγραμμένων φιλάθλων της Κορίνθιανς από το Σάο Πάολο αποτελείται από γυναίκες. Οι οποίες φροντίζουν διαχρονικά να δείχνουν τη στήριξή τους στην αγαπημένη τους ομάδα.
Η πανέμορφη μωβ-χρυσή φανέλα της Κορίνθιανς Παουλίστα (η τρίτη εμφάνιση για φέτος) δημιουργήθηκε σε μωβ χρώματα ως αναφορά στα φεμινιστικά κινήματα της ιστορίας, με σχέδια στη φανέλα που δείχνουν τη θέση της «ομάδας του λαού» για την συμπερίληψη των γυναικών στο ανδροκρατούμενο ποδοσφαιρικό στερέωμα. Ταυτόχρονα στο εσωτερικό της φανέλας, κυριαρχεί η φάση «Respeita as minas», δηλαδή «Σεβασμός στις Γυναίκες».
Σε μία ένδειξη του πόσο σημαντικός είναι ο συμβολισμός του μηνύματος, ο σύλλογος αποφάσισε το ντεμπούτο της νέας φανέλας να γίνει από τη γυναικεία ομάδα. Γεγονός που συνέβη πρώτη φορά στους μεγάλους συλλόγους της Βραζιλίας. Η φανέλα φαίνεται πως αποδείχθηκε γούρικη, καθώς η γυναικεία ομάδα της Κορίνθιανς νίκησε 3-1 στον τελικό του Brasileirão την Παλμέιρας. Ουσιαστικά ο αντίκτυπος ήταν ακόμα μεγαλύτερος, καθώς οι γυναίκες της «Timão» κατέκτησαν το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα τους και τρίτο τα τελευταία τέσσερα χρόνια!