Η εταιρεία τροφίμων General Mills Inc., η εταιρεία παραγωγής Oreo Mondelez International Inc., η Pfizer Inc. και η Audi της Volkswagen AG είναι μεταξύ μιας αυξανόμενης λίστας εμπορικών σημάτων που έχουν σταματήσει προσωρινά τις διαφημίσεις τους στο Twitter μετά την εξαγορά της εταιρείας από τον Elon Musk για 44 δισεκατομμύρια δολάρια. «Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε αυτή τη νέα κατεύθυνση και να αξιολογούμε τις δαπάνες μάρκετινγκ», δήλωσε ένας εκπρόσωπος μιας εταιρείας μιας από αυτές τις εταιρείες. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι διαφημιστές ανησυχούν για τις απολύσεις CEO και τα σχέδια ελέγχου περιεχομένου του Musk όπως αναφέρεται στην Wall Street Journal.
Άλλοι διαφημιστές σταματούν προσωρινά τις διαφημίσεις τους λόγω της αβεβαιότητας στην εταιρεία καθώς τα κορυφαία στελέχη αποχωρούν και ο κ. Μusk εξετάζει μια σειρά αλλαγών, είπαν ορισμένοι από αυτούς. Ορισμένοι διαφημιστές ανησυχούν ότι ο κ. Μusk θα μπορούσε να περιορίσει την εποπτεία περιεχομένου, κάτι που φοβούνται ότι θα οδηγήσει σε αύξηση του απαράδεκτου, όπως το χαρακτηρίζουν οι ίδιοι, περιεχομένου στην πλατφόρμα!