Με Σαββαίδη και Φαρμακίδη στη Γ’ Εθνική ο Διαγόρας!
Με νέα δεδομένα και ανανεωμένη διάθεση πραγματοποιήθηκε σήμερα συνέντευξη Τύπου στη Λέσχη του ερασιτέχνη Διαγόρα, κατά την οποία επιβεβαιώθηκε επισήμως η συμμετοχή της ομάδας στο προσεχές πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Την ανακοίνωση έκανε ο πρόεδρος














