H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει στην 33η Philoxenia που θα πραγματοποιηθεί στις 10 – 12 Νοεμβρίου 2017 στο διεθνές εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Θεσσαλονίκης.Στόχος η ανάδειξη του πολύπλευρου τουριστικού προϊόντος που προσφέρουν οι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.
H Περιφέρεια εξακολουθεί να φέρνει το Νότιο Αιγαίο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στις τουριστικές εκθέσεις στις οποίες παίρνει μέρος.
Η 33η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia συνιστά τον απόλυτο προορισμό για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού. Στόχος της φετινής διοργάνωσης είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή της. Ο Τουρισμός που αποτελεί το σημαντικότερο κλάδο της ελληνικής οικονομίας, παρουσιάζεται μέσα από μια άρτια οργανωμένη και πλήρη έκθεση. Η Philoxenia παραμένει μετά από 30 και πλέον χρόνια η έκθεση ορόσημο για τον κλάδο του τουρισμού. Η συνολική επισκεψιμότητα (στις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia που διεξάγεται παράλληλα) αυξήθηκε το 2016 κατά 46% έναντι της διοργάνωσης του 2015. Ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών σχεδόν διπλασιάστηκε, καθώς η αύξηση άγγιξε το 91%. Σημειώνεται τέλος ότι 70% περισσότεροι ήταν οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες το 2016 σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση.
Στην 33η Philoxenia παίρνουν μέρος 22 νησιά από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα κάτω από την ομπρέλα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Πάρος, η Αντίπαρος, η Ίος, η Σύρος, η Μήλος, η Τήνος, η Κύθνος, η Φολέγανδρος, η Σέριφος, η Άνδρος, η Σίκινος, η Ρόδος, η Κως, η Πάτμος, η Κάσος, η Λέρος, η Αστυπάλαια, οι Λειψοί, η Σύμη και η Κάλυμνος.
«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στηρίζει τις ελληνικές τουριστικές εκθέσεις όπως τη Philoxenia, η οποία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τουριστικά γεγονότα στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους του κλάδου από διάφορα μέρη του κόσμου» δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου και πρόσθεσε: «Με την συμμετοχή σε εκθέσεις σαν και αυτή και με τις οργανωμένες προσπάθειες που καταβάλλουμε εφαρμόζοντας το Τριετές Στρατηγικό Πλάνο για την Τουριστική Προβολή και Ανάπτυξη που σχεδιάσαμε με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, αναδεικνύουμε τα ιδιαίτερα χαρακτήρα του κάθε νησιού ξεχωριστά ώστε να καθιερώσουμε το Νότιο Αιγαίο ως ένα πολυσχιδή, ποιοτικό και αυθεντικό προορισμό».