Πάνθηρες: Απέκτησαν τον Τίμο Σαββούλη

Στην ενίσχυση του ρόστερ τους ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027 προχώρησαν οι Πάνθηρες, οι οποίοι ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους με τον Τίμο Σαββούλη.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του συλλόγου:

Η ομάδα μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Τίμο Σαββούλη, ο οποίος εντάσσεται στο δυναμικό της ομάδας μας για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.

Καλωσορίζουμε τον Τίμο στην οικογένειά μας και του ευχόμαστε μια χρονιά με υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας.

Προηγούμενο

Έκθεση στη ΒΕΡΓΙΝΑ: Πολιτισμός ή ΠΡΟΚΛΗΣΗ; Ένα ερώτημα που ζητά ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Επόμενο

Ακουσίλαος Φανών: Ενίσχυση στην επίθεση με Άγγελο Αριφή

Γράψτε απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *