Στην ενίσχυση του ρόστερ τους ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027 προχώρησαν οι Πάνθηρες, οι οποίοι ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους με τον Τίμο Σαββούλη.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του συλλόγου:
Η ομάδα μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Τίμο Σαββούλη, ο οποίος εντάσσεται στο δυναμικό της ομάδας μας για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Καλωσορίζουμε τον Τίμο στην οικογένειά μας και του ευχόμαστε μια χρονιά με υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας.
Tags: ΤΟΠΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ














