Νέο επεισόδιο στην κρίση που ταλανίζει τον Α.Σ. Ρόδος, καθώς γονείς και μέλη του συλλόγου εξέδωσαν αιχμηρή ανακοίνωση μετά τα όσα διαδραματίστηκαν στη σημερινή Γενική Συνέλευση στο Δημοτικό Θέατρο. Κάνουν λόγο για «φυγομαχία» της απερχόμενης διοίκησης, καταγγέλλουν μεθοδεύσεις που, όπως υποστηρίζουν, έχουν οδηγήσει το σωματείο σε αδιέξοδο και ζητούν την άμεση διεξαγωγή ανοιχτών, δημοκρατικών και απόλυτα νόμιμων εκλογών, όπως αυτές έχουν οριστεί από το Δικαστήριο.
ΑΥΤΟΥΣΙΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Α.Σ. ΡΟΔΟΣ
«Η Ρόδος δεν είναι επιχείρηση κανενός – Ζητάμε Νόμιμες και Δημοκρατικές Εκλογές ΤΩΡΑ»
Μετά τα πρωτοφανή γεγονότα που εκτυλίχθηκαν σήμερα στο Δημοτικό Θέατρο, όπου η απερχόμενη διοίκηση επέλεξε τον δρόμο της φυγομαχίας και της ακύρωσης της Γενικής Συνέλευσης μπροστά στα μάτια δεκάδων γονέων, παλαιών μελών και οργανωμένων οπαδών, νιώθουμε την υποχρέωση να τοποθετηθούμε δημόσια.
Ως γονείς των παιδιών που ιδρώνουν καθημερινά τη φανέλα στις ακαδημίες, αλλά και ως ενεργό κομμάτι αυτού του ιστορικού συλλόγου, στέλνουμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα: Η Ρόδος είναι ιδέα, είναι η ιστορία του νησιού μας, και ανήκει αποκλειστικά στον κόσμο που την πονάει και τη στηρίζει.
Καταδικάζουμε απερίφραστα τις μεθοδεύσεις μιας κλειστής ομάδας ανθρώπων που έχει φέρει το σωματείο στο χείλος του γκρεμού, απαξιώνοντας τα τμήματα υποδομής και αντιμετωπίζοντας εμάς και τα παιδιά μας ως απλούς «πελάτες» και εισπρακτικούς μηχανισμούς. Η σημερινή αποχώρηση της προέδρου και η άρνησή της να αντιμετωπίσει τη ζωντανή βάση του συλλόγου, επιβεβαιώνει την πλήρη αδυναμία και την έλλειψη νομιμοποίησης της παρούσας διοίκησης.
Ξεκαθαρίζουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, με πλήρη δικαιώματα, και δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας αντιμετωπίζει σαν ξένους στην ίδια μας την ομάδα.
Απέναντι σε αυτόν τον κατήφορο, εμείς προτάσσουμε την ΕΝΟΤΗΤΑ και την ΟΜΟΨΥΧΙΑ.
Σήμερα, γονείς, παλιά μέλη και φίλαθλοι γίναμε μια γροθιά. Αυτή η συσπείρωση είναι η μόνη εγγύηση για την επόμενη μέρα του Α.Σ. Ρόδος. Δεν ζητάμε χάρες, δεν κάνουμε εκπτώσεις στις αξίες μας.
Ζητάμε το αυτονόητο: Να εφαρμοστεί ο Νόμος. Ζητάμε ανοιχτές, δημοκρατικές και απόλυτα νόμιμες εκλογές, ακριβώς όπως αυτές που έχει ορίσει το Δικαστήριο να πραγματοποιηθούν. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να κρατά τον σύλλογο όμηρο. Έχοντας ήδη κινηθεί νομικά, με τη σύνταξη και υπογραφή επίσημου πρακτικού παρόντων κατά τη σημερινή ημέρα, ξεκαθαρίζουμε ότι ο αγώνας μας θα συνεχιστεί στα δικαστήρια και στα γήπεδα μέχρι να επιστρέψει η δημοκρατία και η διαφάνεια στην ομάδα μας.
Το οφείλουμε στην ιστορία της Ρόδου. Το οφείλουμε πάνω από όλα στο μέλλον των παιδιών μας.
Με τιμή,
Οι Γονείς και Μέλη του Α.Σ. Ρόδος















