Μετά τον Κώστα Ίσκα προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα και ο Μιχάλης Καραμάνος, ο οποίος είχε αναδειχθεί MVP του πρωταθλήματος της Κ-16. Η ανακοίνωση: “Καλώς ήρθες MVP”!