Τους στόχους της για τη νέα τουριστική σεζόν, παρουσίασε χθες -σε ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Ρόδος Παρκ- η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Η νέα διαδικτυακή καμπάνια θα αναφέρεται σε κάθε νησί ξεχωριστά, προβάλλοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σε συνδυασμό με τη γαστρονομία του, σαν τόπο επιλεγμένων διακοπών στον οποίο μπορεί ο επισκέπτης να ζήσει μοναδικές στιγμές.
Θα υπάρχουν ιδιαίτερες αναφορές για κάθε ηλικιακή ομάδα και κατηγορία επισκεπτών και θα συνδυαστεί με ειδικά αφιερώματα σε ΜΜΕ του εξωτερικού, αλλά και σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google και πλατφόρμες όπως το TripAdvisor.
Μεγάλο θα είναι το πλάνο προβολής της Ρόδου, με στόχο κυρίως την αύξηση της κίνησης τους μήνες της άνοιξης και του φθινοπώρου.
«Αυτούς τους μήνες διοργανώνουμε μεγάλα αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα συνδέοντας τα με τη γαστρονομία. Ο επισκέπτης θα ξέρει ακριβώς τι μπορεί να κάνει κάθε μήνα στη Ρόδο» δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου, ενώ ο πρόεδρος της ΕΞΡ Αντώνης Καμπουράκης σημείωσε ότι η επιμήκυνση της σαιζόν ιδιαίτερα το φθινόπωρο είναι πιο εφικτή, αρκεί να αλλάξει η νοοτροπία της κοινωνίας.
«Η κρίση πρέπει να γίνει επιτυχία. Να σταματήσουμε επιτέλους να μιλάμε όλοι για την κρίση και να δούμε ποια θα είναι η επόμενη μέρα» είπε χαρακτηριστικά.