Αρχική Επικαιρότητα Ελεύθερη Πένα Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ του ΣΚΟΤΟΥΣ και το ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ στην Πόλη του Φωτός!

Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ του ΣΚΟΤΟΥΣ και το ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ στην Πόλη του Φωτός!

0
Dodekanisos

Αμέτοχοι παρατηρητές στη Φρίκη που μας σερβίρουν κατάμουτρα!

Ο μυστηριώδης λαμπαδηδρόμος λοιπόν, η σκοτεινή μαύρη φιγούρα, δίχως πρόσωπο, που μετέφερε τη φλόγα και που αρχικά νομίζαμε ότι προέρχεται από την ταινία ”Ο Πόλεμος  των Άστρων”, είναι τελικά μια φιγούρα από μια σειρά βιντεοπαιχνιδιών δράσης-περιπέτειας  με την ονομασία ”Assassin’s Creed ” (*assassin= δολοφόνος… ας το κρατήσουμε αυτό στην μνήμη μας), όπου ο ήρωας παίρνει το ρόλο διάφορων Ασασίνων και εναντιώνεται στους Ιππότες του Ναού ή Ναΐτες, γνωστοί και ως Φτωχοί Συστρατιώτες του Χριστού και του Ναού του Σολομώντα, οι οποίοι αποτέλεσαν ένα από τα πρώτα στρατιωτικά τάγματα στην ιστορία.

Και αφού τώρα αποκτήσαμε και αυτή την τεράστια γνώση για τα διάσημα βιντεοπαιχνίδια της εταιρείας Ubisoft, και τους νέους ήρωες που προωθούνται, για να μην κατηγορηθούμε κιόλας ότι γράφουμε ανακρίβειες, ας μας απαντήσουν τα παρακάτω:

Με αυτά τα σύμβολα προβάλλεται το Ολυμπιακό Ιδεώδες του Μεγάλου, του Ωραίου και του Αληθινού;

Μήπως όμως τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα αυτά έχουν την σημασία τους και μας περνάνε υποσυνείδητα προφητικά μηνύματα;

Θυμηθείτε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο με τον/την μαυροφορεφερομένο/νη  σαν ΧΑΡΟ  με το μικρό  ραβδάκι σαν  σύριγγα στο χέρι!… τις νοσοκόμες με τις λευκές στολές τριγύρω να χορεύουν … και παιδάκια  σε  κρεβάτια νοσοκομείου…  (θέλουν και μείωση πληθυσμού! Το δηλώνουν οι. ίδιοι …μην ξεχνιόμαστε).

Άραγε ήταν η φαντασία του σκηνοθέτη ή μας τα ετοίμαζαν από τότε όλα για το ΚΑΛΌ μας ;…. Να, που τελικά τίποτα δεν είναι συνομωσία, αλλά όλα έχουν το κρυμμένο τους νόημα και συμβολισμό!

Με όλα αυτά που μας ”σέρβιραν” στην έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 στο Παρίσι, είμαι σχεδόν βέβαιη ότι μας ετοιμάζουν όχι μόνο για έναν  ”σκοτεινό” πόλεμο, αλλά για ο,τι πιο σκοτεινό θα ζήσει ποτέ η ανθρωπότητα! Άλλωστε την αρχή αυτού του επιβαλλόμενου ΑΡΡΩΣΤΟΥ και ΜΕΤΑ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ κόσμου ήδη την ζούμε!….

Και επειδή επικαλούνται την ΑΓΑΠΗ, πώς αλήθεια ταυτόχρονα στο όνομα της Τέχνης, εξευτελίζεις και βεβηλώνεις το πιο ιερό πρόσωπο, που μίλησε και γείωσε ΑΓΑΠΗ στη πλανήτη μας; Άσχετα από τι και που πιστεύει ο κάθε άνθρωπος, ας μας απαντήσουν γιατί απαξίωσαν, γελοιοποίησαν και μετέτρεψαν ακόμα και τον Μυστικό Δείπνο σε κάτι σαν Διονυσιακό Δρώμενο;  Και αν ο Θεός Διόνυσος είναι το σύμβολο της ξέφρενης χαράς, του γλεντιού, της αναγέννησης της φύσης, της γονιμότητας και της ευφορίας της γης, αλήθεια οι Drag Queens , με τη θέση των Αποστόλων που πήραν στο απαράδεκτο  εκχυδαϊστικό  και βλάσφημο δρώμενο με τα φρουτάκια και τα λουλουδάκια τριγύρω, τι είδους νέα ζωή και ευφορία προαναγγέλλουν, σαν ”απόστολοι”, για την ανθρωπότητα, όταν καταργούν μέχρι και τη φυσιολογική γέννηση ενός παιδιού και μετατρέπουν τις γυναικείες μήτρες σε μηχανές, που απλά εκτελούν εντολές τεκνοποίησης κατά παραγγελία, χωρίς ίχνος συναισθήματος;

Είναι βαθιά ανθρώπινο να σέβεσαι όλους τους ανθρώπους, χωρίς διακρίσεις ανεξαρτήτως της σεξουαλικής τους ταυτότητας και να αναγνωρίζεις τα δικαιώματα που πρέπει να έχουν ως ανθρώπινες οντότητες μέσα στην κοινωνία, αλλά τι δουλειά έχει η προώθηση όλης αυτής της επιβαλλόμενης ιδεολογίας ονομαζόμενης ως ”WOKE ΑΤΖΕΝΤΑΣ”, σε ένα παγκόσμιο πολιτισμικό αθλητικό γεγονός, που πρεσβεύει τις ύψιστες οικουμενικές αξίες, όπου ανάμεσα στα εκατομμύρια θεατές είναι και τα παιδιά μας;

Στο όνομα της προοδευτικότητας, του μοντερνισμού, της αποδοχής της διαφορετικότητας, και των πανανθρώπινων δικαιωμάτων και φοβούμενοι μη και χαρακτηριστούμε ομοφοβικοί, οπισθοδρομικοί, συντηρητικοί, ακροδεξιοί, δεχόμαστε άκριτα ο,τι μας σερβίρουν;

Οι υμνητές αυτής της αποκριάτικης φιέστας που τα είδαν όλα ”πετυχημένα”,  ”υπέροχα”, αλλά και ως ωραίες ”τολμηρές καινοτομίες υψηλής μάλιστα αισθητικής΄΄ σε τι απ΄ όλα αυτά που παρέλασαν, είδαν αλήθεια το Ολυμπιακό Ιδεώδες; Μήπως το είδαν στην Drag Queen με το φόρεμα και τα μούσια ή οποία τραγουδώντας, κάποια  στιγμή  βαδίζει στα τέσσερα επί σκηνής, για να μας θυμίσει τη ζωώδη φύση του ανθρώπου; Μήπως στο κομμένο κεφάλι της Μαρίας Αντουανέτας, που κρατάει η ίδια στα χέρια της και ξαναζωντανεύει από τον τάφο της; Στα ροζ φτερά της lady Gaga, στον θεοσκότεινο λαμπαδηδρόμο ή μήπως τελικά στο κατάμαυρο μεταλλικό- μετανθρώπινο και αποκρουστικό κατασκεύασμα με  κεφάλι ζώου  και με την Ολυμπιακή Σημαία στην πλάτη του;

Και βεβαίως σε έναν μπερδεμένο, αχταρμά και σε σύγχυση κόσμο, που θέλουν να φτιάξουν, είναι αναμενόμενο οι εκδοχές να είναι πάμπολλες!   Είναι αναμενόμενο άλλα να βλέπεις,  άλλα να καταλαβαίνεις και η  αλήθεια να  είναι τελικά  εντελώς  διαφορετική ! Στόχος τους είναι να μην καταλαβαίνεις … γιατί αλλοίμονο αν καταλάβεις!

Η μίξη όλων αυτών που είδαμε όπως, κάτι λίγο από το Φάντασμα της Όπερας, μια δόση ροκ, μια δόση καμπαρέ, αρκετή Eurovision, μια γεύση πασαρέλας, ήρωες  βιντεοπαιχνιδιών, πίνακες διάσημων ζωγράφων, μεταλλικοί άνθρωποι- μετάνθρωποι με κεφάλια  ζώου-, μυστικοί δείπνοι με τον Θεό Διόνυσο πλαδαρό στρουμφάκι  σερβιρισμένο στο πιάτο με  μπλε λάμψη, πολλές ακέφαλες Μαρίες Αντουανέτες, άνδρες με φούστες, γυναίκες με μούσια…, κλπ με επισφράγισμα την ανάποδη σημαία, δεν είναι καθόλου τυχαία!

Όλα είναι μεθοδευμένα και όλα έχουν το μηνύματά τους… Ας επιμένουν να  χαρακτηρίζουν  ”ακροδεξιούς” ή ”σκληροπυρηνικούς χριστιανούς”  όσους αντέδρασαν… εξυπηρετεί  η ταμπέλα και ο διχασμός στην έντεχνη χειραγώγηση της σκέψης! Μην υποτιμούν την νοημοσύνη όλων των ανθρώπων!

Αναρωτιέμαι η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και οι αθλητές όλου του κόσμου δεν θα έπρεπε να είχαν αντιδράσει για να περισώσουν κάτι από το ωραίο, το μεγάλο και το αληθινό του πνεύματος των Ολυμπιακών Αγώνων;

Αν οι αθλητές, που ως άνθρωποι, υπερβαίνουν τον εαυτό τους, με τα χρυσά, τα ασημένια και τα χάλκινα μετάλλια, που μας δείχνουν τι μπορεί να καταφέρει ο άνθρωπος στη γη, δεν αποδείξουν ότι μπορούν εμπράκτως να περισώσουν κάτι από αυτήν τη ξέφρενη κατρακύλα, η  οποία  καταπατά  μέχρι και τους  πάνσοφους και  ευφυέστατους  ρυθμούς και   νόμους  της  φύσης, και ότι είναι πράγματι φορείς των υψηλών ιδανικών, τότε όλοι εμείς οι υπόλοιποι που αισθανόμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ, που σεβόμαστε τη ΖΩΗ και τον ΆΝΘΡΩΠΟ και επιμένουμε σε έναν ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΟΣΜΟ και σε έναν  πραγματικό  ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ, ας απαιτήσουμε τέτοιους είδους φιέστες να μην ονομαστούν ποτέ  ξανά  ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ!

Στα εμπορευματοποιημένα και διεφθαρμένα αυτά θεάματα που δημιουργούν τις πιο μεγάλες οικονομικές τρύπες σε όλα τα κράτη, ας δώσουν άλλες ονομασίες!

Γιατί όσα συγνώμη και να ζητήσουν τίποτα και κανείς δεν μπορεί να τους ξεπλύνει! Καταπάτησαν κάθε τι ιερό και όσιο, προκειμένου να προβάλλουν την Οργιαστική Νέα Τάξη Πραγμάτων αμαυρίζοντας την ίδια τους την κουλτούρα!

Γιατί ο Ολυμπισμός είναι φιλοσοφία, στάση και πράξη  ζωής για έναν καλύτερο και πιο  ειρηνικό  κόσμο και σίγουρα όχι ”μια θέαση για όλα τα γούστα και όλες τις ηλικίες”,  ούτε ΄΄μια μεγάλη ποικιλομορφία”  για να  εντυπωσιάζει. Δεν μπερδεύει, δεν  χλευάζει, ούτε διχάζει τον κόσμο! Ενώνει!  Εξυμνεί το ανθρώπινο πλάσμα ως σώμα και ως ψυχή με ομορφιά και αρμονία. Φτάνει τον άνθρωπο  -Άνω Θρώσκων- στην ανώτερη εκδοχή του εαυτού του… στο ΘΑΥΜΑ που ο ίδιος είναι μέσα στο σύμπαν… ”Τη δωρεά που είμαστε από το Θεό, αλλά πόσο λάθος τη συλλάβαμε”όπως μας λέει και ο Οδυσσέας Ελύτης.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

1.Τα αποκεφαλισμένα σώματα της Μαρίας Αντουανέτα δεν τολμώ καν να τα αναρτήσω σε φωτογραφία! Τα μηνύματα της Γαλλικής Επανάστασης (ελευθερία, ισότητα, αδελφοσύνη) θα μπορούσαν να τα περάσουν όχι με αυτό το φρικτό θέαμα, όσο και κορυφαίο να είναι ένα γεγονός. Έχουμε τόση βία καθημερινά, γιατί να την βάλουμε σε μια τέτοια τελετή που τη βλέπουν τόσα παιδιά; Ούτε αυτό σκέφτηκαν;

2. Με όλο αυτό το έκτρωμα χαραμίστηκε και η προσωπικότητα της θρυλικής  Ζαν ντ’Αρκ (Ιωάννα της Λωρραίνης) που ”εφάνη” να καλπάζει στο μεταλλικό της άλογο και που οι περισσότεροι την έκαναν για τον άρχοντα του Σκότους! Κρίμα και στα Γαλλικά που έμαθα από μικρή για να εντρυφήσω στην γαλλική κουλτούρα! Πέτυχαν το εντελώς αντίθετο θυσιάζοντας τα πάντα στο βωμό της Νέας Τάξης Πραγμάτων!

3. Παρεμπιπτόντως από εχτές ψάχνω το επίσημο βίντεο από την τελετή έναρξης των αγώνων και δεν βρίσκω παρά μονάχα αποσπάσματα. Σήμερα 30 Ιουλίου διάβασα ότι το ”βίντεο από την Τελετή Έναρξης έχει «πέσει» και ότι πλέον τώρα υπάρχει μια κενή μαύρη οθόνη που αναφέρει «αυτό το βίντεο δεν είναι διαθέσιμο»” https://www.gazzetta.gr/…/olympiakoi-agones-2024-oi

Αν  ήταν  όλα τόσο υπέροχα και ήταν περήφανοι για  ο,τι  μας πρόβαλλαν γιατί το  απέσυραν; Τι  φοβούνται; Μη και αποκωδικοποιήσουμε όλα τα μηνύματα; Μη και μεγαλώσει η οργή του κόσμου; Σας παραπέμπει κάπου αυτό; Καταλαβαίνουμε τώρα όλοι γιατί φιμώνεται η ΑΛΗΘΕΙΑ, και κατεβαίνει το ένα βίντεο μετά το άλλο όταν αποκαλύπτονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ; Καταλαβαίνουμε πώς όλα συνδέονται και τίποτα μα τίποτα δεν είναι τυχαίο!

4. Για τη δε, αποθεωμένη εμφάνιση της Celine Dion με το τραγούδι  ”Ύμνος στην Αγάπη”, καθώς και ότι ”δεν υπήρχε ωραιότερος τρόπος να κλείσει αυτή η τελετή έναρξης των αγώνων”, αν και το τραγούδι είναι υπέροχο, μπορεί κάποιος να μας απαντήσει πώς συνδέονται  οι στίχοι  του συγκεκριμένου τραγουδιού  με το πνεύμα του Ολυμπισμού, αλλά και με όλες αυτές τις σκοτεινές φιγούρες δίχως πρόσωπο, πανομοιότυπες  με  την φιγούρα του ΑΡΧΟΝΤΑ του ΣΚΟΤΟΥΣ από τη ταινία        ”Ο πόλεμος των Άστρων”;  Μήπως άλλη μια υπέροχη παραπλάνηση ότι όλα γίνονται στο όνομα της Αγάπης και της Ειρήνης, για να κοιμηθούμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα;

Γεωργία Γιαμπουράνη

30 Ιουλίου 2024, Για  τους  Ολυμπιακούς Αγώνες  2024 στο  Παρίσι, γνωστοί ως Αγώνες της 33ης Ολυμπιάδας

Βιογραφικό

Η  Γεωργία Γιαμπουράνη  γεννήθηκε  στο Κιάτο   και  μεγάλωσε στο Μούλκι  Κορινθίας. Είναι  απόφοιτος της  Σχολής Τεχνολογίας Τροφίμων και  Διατροφής  και   ασκεί το επάγγελμα της  ασφαλιστικής  συμβούλου  από τα χρόνια των σπουδών της.  Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Καλλιτεχνικής Ομάδας «ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ»,  ομάδας  που εκφράζεται μέσα από ποικίλες δημιουργικές μορφές τέχνης (π.χ. συγγραφή θεατρικών έργων, σκηνοθεσίες, οργάνωση παραστάσεων, δημιουργία βίντεο κλπ.).  Ποιήματά  της έχουν βραβευτεί σε διάφορους  λογοτεχνικούς  διαγωνισμούς ποίησης(Χορωδία Ορχήστρας Νέων (ΧΟΝ), Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών, UNESCO  Τεχνών, Λόγου & Επιστημών Ελλάδος κλπ) και έχουν δημοσιευθεί σε διάφορα  λογοτεχνικά περιοδικά, εφημερίδες και ανθολογίες.  Άρθρα της   φιλοξενεί   η  εφημερίδα   «ΑΜΑΡΥΣΙΑ»   και  η   εφημερίδα  της  Ανατολικής Αττικής  «ΠΕΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ».

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments