Καταγγελίες σε πανελλαδικό επίπεδο που δυσφημούν το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου, προέβη ζευγάρι Βρετανών εκ των οποίων ο άντρας μετά από ατύχημα, νοσηλεύεται στην Νευροχειρουργική Κλινική του νοσοκομείου.
Η Δοικητής του ιδρύματος κ. Κατερίνα Χατζηστρατή, σε δηλώσεις της στο news12 δήλωσε αποφασισμένη να κινηθεί νομικά εναντίον των Βρετανών για την δυσφήμιση που προκάλεσαν στο νοσοκομείο πανελλαδικά.
Συγκεκριμένα η κ. Χατζηστρατή ανέφερε:
”Το νοσοκομείο μας είναι ένα από τα καλύτερα της χώρας, ένα πραγματικό διαμάντι στον χώρο της υγείας, με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που υπερβάλλει εαυτόν, προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες που παρουσιάζονται.
Η νευροχειρουργική κλινική που νοσηλευόταν τουλάχιστον μέχρι και την Παρασκευή ο Βρετανός τουρίστας, λόγω της φύσης της και της μικρής πληρότητας που έχει, απολαμβάνει ακόμα καλύτερες υπηρεσίες από το υπόλοιπο νοσοκομείο, λόγω του ότι τα περιστατικά είναι λίγα κι έτσι ανταπεξέρχεται των αναγκών της καλύτερα, γρηγορότερα και στο βέλτιστο βαθμό.
Οι ισχυρισμοί της συζύγου του ασθενή είναι παντελώς ανυπόστατοι και σκοπό έχουν μόνο την δημιουργία εντυπώσεων, γιατί όπως είναι γνωστό, πολλοί τουρίστες προκειμένου να αποσπάσουν μεγαλύτερες αποζημιώσεις από τις εταιρείες ασφάλισης όταν επιστρέψουν στο τόπο τους, μεγαλοποιούν καταστάσεις χωρίς να σκέφτονται τις συνέπειες των πράξεων τους.
Η αναφορά τους ότι ο ασθενής βρίσκεται πάνω στα ούρα του επί πενθήμερον επειδή δεν του έχουν αλλαχθεί σεντόνια, μόνο αληθής δεν είναι, διότι πρώτον ο χειρουργημένος τουρίστας διαθέτει καθετήρα, του οποίου την σακούλα δηλώνουν ότι αλλάζουν μόνοι τους, οπότε πως είναι δυνατόν να υπάρξει απώλεια ούρων.
Επίσης, είναι γνωστό ότι στο νοσοκομείο υπάρχει επιτροπή ελέγχου που σε καθημερινή βάση επισκέπτεται τα δωμάτια κι αν τυχόν παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα, επεμβαίνει άμεσα για την επίλυσή του.
Όσον αφορά τους ισχυρισμούς για το φαγητό, γνωρίζουν όλοι ότι την τροφοδοσία του νοσοκομείου έχει αναλάβει εξαιρετική ιδιωτική εταιρεία -catering- με την οποία συνεχίζουμε την συνεργασία μας επειδή ακριβώς είναι όλοι ευχαριστημένοι και δεν είχαμε ποτέ παράπονα. Τώρα, τι ακριβώς έχει κατά νου το ζευγάρι ως φαγητό νοσοκομείου, δεν είμαι εις θέση να γνωρίζω.
Η κ. Χατζηστρατή εμφανώς ενοχλημένη από το περιστατικό, κατέληξε λέγοντας, ότι “την Παρασκευή πριν την αποχώρησή της από το νοσοκομείο παρέλαβε κι έλεγξε τους πίνακες αναφοράς, μίλησε ως είθισται με το προσωπικό, νοσηλευτές και προϊσταμένους του τμήματος, που την ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο ζευγάρι, έχει μια τάση να μεγαλοποιεί καταστάσεις αλλά ποτέ δεν φανταζόταν ότι θα έφταναν μέχρι καταγγελιών, που όμως δεν έκαναν προς την Διοίκηση του νοσοκομείου…αλλά προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης κι ιδιαίτερα των Αθηνών. Προφανώς τους ενδιέφερε περισσότερο η δημοσιότητα από την επίλυση του όποιου πρόβληματός τους”.
Κλείνοντας, μας ενημέρωσε ότι την Δευτέρα θα δημοσιοποιηθεί επίσημο Δελτίο Τύπου προς αποκατάσταση της αλήθειας και το νοσοκομείο θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να υπερασπιστεί τον εαυτό του.