Αρχική Επικαιρότητα Ελεύθερη Πένα «Για δεύτερη χρονιά τα βιβλία και οι δάσκαλοι περίμεναν τα παιδιά στις...

«Για δεύτερη χρονιά τα βιβλία και οι δάσκαλοι περίμεναν τα παιδιά στις αίθουσες»

0
Dodekanisos

Η Κυβέρνηση αποδεικνύει την βούλησή της για την οχύρωση του Δημόσιου Σχολείου»

Στον Αγιασμό του 10ου Νηπιαγωγείου Ρόδου, 18 Δημοτικό Σχολείο Ρόδου, 2ο Λύκειο Ρόδου και στο Λύκειο Κρεμαστής, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς παρέστη ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός.

Ο Υφυπουργός αφού ευχήθηκε καλή σχολική σταδιοδρομία στα παιδιά του Δημοτικού, ιδίως σε αυτά που για πρώτη φορά έρχονται σε επαφή με το σχολικό περιβάλλον, επισήμανε πως για δεύτερη χρονιά τα σχολεία ήταν έτοιμα να υποδεχτούν τους μαθητές και τις μαθήτριες.

«Φέτος, για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αναπληρωτές, σε όλη την Ελλάδα, ήταν στις τάξεις τους και τα βιβλία πάνω στα θρανία, περιμένοντας να χτυπήσει το πρώτο κουδούνι του σχολικού έτους.

Αυτό αποδεικνύει περίτρανα τη βούληση της Κυβέρνησης για την ενίσχυση της Δημόσιας Παιδείας και την οχύρωση των Δημόσιου Σχολείου, που για πολλά χρόνια λοιδορήθηκε και βίωσε πολιτικές υποβάθμισής του», σχολίασε με νόημα ο Νεκτάριος Σαντορινιός.

Τα νησιά μας και φέτος, υπογράμμισε, θα δουν τα σχολεία τους σε πλήρη λειτουργία καθώς φροντίσαμε εγκαίρως για την στελέχωσή τους. Επιπλέον τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία της χώρας αναβαθμίστηκαν, με την ένταξή τους στο ολοήμερο πρόγραμμα, κίνηση που κατά κύριο λόγo ενισχύει τα σχολεία των νησιών και των απομακρυσμένων περιοχών τους.

Τέλος, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ευχήθηκε στους μαθητές και τις μαθήτριες μια χαρούμενη, δημιουργική και πλούσια σε γνώσεις σχολική χρονιά.

Απευθυνόμενος, δε, προς το εκπαιδευτικό προσωπικό, ευχήθηκε μια ομαλή και παραγωγική σχολική περίοδο, σημειώνοντας ότι αυτή η Κυβέρνηση έχει «ιδεολογική εμμονή» στη στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης και των λειτουργών της.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments