Στην δημοσιότητα έδωσε η Διοίκηση του νοσοκομείου Ρόδου επίσημη ανακοίνωση-απάντηση, αναφορικά με τα όσα κατήγγειλε στα ΜΜΕ Βρετανός τουρίστας που δυσφήμισε τις υπηρεσίες και το προσωπικό του ιδρύματος, πανελλαδικά.
Είχαν προηγηθεί έντονες αντιδράσεις από την Διοικητή του νοσοκομείου κ. Κατερίνα Χατζηστρατή και τους θεράποντες ιατρούς, οι οποίοι εξοργισμένοι δήλωναν ότι θα κινηθούν νομικά εναντίον του Βρετανού, ο οποίος διέσυρε και προκάλεσε αναεπανόρθωτη ζημιά στη φήμη του νοσοκομείου και του νησιού γενικότερα.
Η ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρει τα εξής:
Ο ασθενής Stephen Moss εισήχθη στην Ορθοπεδική κλινική του Γ. Ν. Ρόδου στις 21.6.2017 μετά από αναφερόμενη πτώση, αφού έλαβαν χώρα όλες οι απαραίτητες εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις προκειμένου να καθορισθεί η ενδεδειγμένη θεραπεία του.
Στις 27.06.2017 η οικογένεια του ασθενούς υπέβαλλε αίτημα σε Ιδιωτική Ασφαλιστική Εταιρεία, ζητώντας τη μεταφορά του στη Μεγάλη Βρετανία προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκεί η χειρουργική επέμβαση, η δε απάντηση της εταιρείας ήταν απορριπτική.
Η χειρουργική επέμβαση έλαβε χώρα στις 30.06.2017, στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και σύμφωνα με τους ιατρούς ήταν απολύτως επιτυχής.
Το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και στην νευροχειρουργική κλινική.
Το διαιτολόγιο του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και ασφαλώς και δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς. Άλλωστε, οι υπηρεσίες σίτισης του Γ.Ν. Ρόδου τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και άριστης αξιολόγησης από το σύνολο των μέχρι σήμερα νοσηλευομένων.
Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα καθώς η κύρια μέριμνα όλων των εργαζομένων είναι η διαρκής διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας όλων των νοσηλευομένων.
Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και η Διοίκηση αυτού καταβάλλουν καθημερινά κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια για να επιτευχθεί η καθολική και ισότιμη πρόσβαση του συνόλου του πληθυσμού σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας.
Καθώς οι δηλώσεις του Stephen Moss αλλοιώνουν το έργο που επιτελείται ως απόρροια της αδιάλειπτης και αρμονικής συνεργασίας μεταξύ του Ιατρικού, του Νοσηλευτικού και του Διοικητικού προσωπικού, η Διοίκηση επιφυλάσσεται όπως προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη διασφάλιση των συμφερόντων του Νοσοκομείου (έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου) αλλά κυρίως για να μην επιτρέψει σε κανένα να μειώνει την προσπάθεια αυτή.
Εκ μέρους της Διοίκησης, του Ιατρικού Προσωπικού και του συνόλου των Εργαζομένων
του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου