Ενεργειακό ΣΟΚ λόγω ΑΤΖΕΝΤΑΣ 2030: Οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν το LNG ως μοχλό πίεσης
https://www.youtube.com/watch?v=wdP_tINJ9OY Εν μέσω της διαμάχης σχετικά με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς των Βρυξελλών οι οποίοι ακολουθούν πιστά το αφήγημα της ατζέντας 2030, η Ουάσινγκτον απειλεί την Ευρωπαϊκή Ένωση με μείωση των παραδόσεων υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG.














