Αρχική Επικαιρότητα Ελεύθερη Πένα Aποζημίωση 250.000 ευρώ ζητά το Νοσοκομείο Ρόδου από τους Άγγλους που...

Aποζημίωση 250.000 ευρώ ζητά το Νοσοκομείο Ρόδου από τους Άγγλους που το δυσφήμησαν

0
Dodekanisos

Με αγωγή που κατέθεσε χθες η Διοικητής του Νοσοκομείου κ. Κατερίνα Χατζηστρατή, ζητά αποζημίωση ύψους 250.000 ευρώ από το ζευγάρι των Άγγλων που δυσφήμησαν σε πανελλαδικό και διεθνές επίπεδο το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου, με ψευδείς ισχυρισμούς για δήθεν ελλιπή φροντίδα και άσχημες συνθήκες νοσηλείας.

Ο 60χρονος Άγγλος Stephen John Moss νοσηλεύτηκε στην Νευροχειρουργική Κλινική του νοσοκομείου ύστερα από ατύχημα που είχε κατά την παραμονή του στη Ρόδο με αποτέλεσμα να σπάσει την πλάτη του και να χειρουργηθεί στο νοσοκομείο, την στιγμή που η ασφαλιστική του εταιρεία αρνήθηκε να έρθει να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στην Αγγλία, λόγω του υψηλού κόστους μεταφοράς.

Ο ίδιος κι η σύζυγος του  Deborah Ann Moss σε συνέντευξή τους σε εφημερίδα της χώρας τους διέσυραν το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου όπως και τις παρεχόμενες υπηρεσίες με σκοπό μάλλον να ζητήσουν αποζημίωση από την ασφαλιστκή τους εταιρεία, γεγονός που αποτελεί πάγια τακτική των Βρετανών όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.

Όταν αντελήφθησαν ότι η Διοικητής του νοσοκομείου θα καταθέσει αγωγή εναντίον τους, ανασκεύασαν τις δηλώσεις τους ισχυριζόμενοι ότι ποτέ δεν είπαν τα όσα γράφτηκαν κι ότι τα λεγόμενα τους παραποιήθηκαν.

Όπως είχε δηλώσει σε συνέντευξή της στο news12 η Διοικητής του νοσοκομείου κ.Κατερίνα Χατζηστρατή, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό υπερβάλλει εαυτόν για να ανταποκριθεί στις ανάγκες που παρουσιάζονται και το νοσοκομείο Ρόδου είναι ένα από τα καλύτερα στη χώρα, ένα πραγματικό διαμάντι στον χώρο της υγείας  και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παίζει παιχνίδια στις πλάτες των εργαζομένων αλλά και της φήμης του ιδρύματος.

Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και η Διοίκηση αυτού καταβάλλουν καθημερινά κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια για να επιτευχθεί η καθολική και ισότιμη πρόσβαση του συνόλου του πληθυσμού σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας κι οι νομικές ενέργειες στις οποίες προέβη η Διοίκηση στοχεύουν  στη διασφάλιση των συμφερόντων του Νοσοκομείου (έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου) αλλά κυρίως για να μην επιτρέψει σε κανένα να μειώνει την προσπάθεια αυτή.

Φωτογραφία του Στίβεν Μος από το νοσοκομείο.

Ακολουθεί η δημοσίευση με τις καταγγελίες του ζευγαριού σε εφημερίδα της χώρας τους που αναδημοσίευσαν και τα ελληνικά ΜΜΕ, τις οποίες όμως ανασκεύασαν μόλις η Διοίκηση του Νοσοκομείου δήλωσε τότε, ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον τους:

Ο 60χρονος Στίβεν Μος έχει εγκλωβιστεί στο νοσοκομείο της Ρόδου ξεχασμένος στο έλεος μιας «ανύπαρκτης κοινωνικής πρόνοιας», όπως καταγγέλλει η σύζυγός του Ντέμπι, επειδή έσπασε την πλάτη του.

Η περιπέτεια του ζευγαριού από τη Βρετανία ξεκίνησε όταν ο Στίβεν είχε ένα ατύχημα. Έπεσε και έσπασε την πλάτη του. Η εταιρεία στην οποία είναι ασφαλισμένος, επέμενε να επιστρέψει στην Βρετανία για να χειρουργηθεί αλλά εκείνοι αποφάσισαν να εμπιστευθούν τα ελληνικά χειρουργεία.

Όπερ και εγένετο. Ο 60χρονος χειρουργήθηκε αλλά μέχρι εκεί ήταν η φροντίδα του, όπως καταγγέλλει η γυναίκα του.

«Τον έχουν αφήσει να κείτεται πάνω στα ούρα του για 5 μέρες» λέει σοκαρισμένη, αυτή είναι η παντελής έλλειψη φροντίδας που δέχεται. Άλλη απόδειξη είναι ότι μία φίλη μας χρειάστηκε να του αλλάξει τη σακούλα στον καθετήρα».

Δεκαέξι μέρες μετά, ο χειρουργημένος Στίβεν παραμένει στο νοσοκομείο σε άθλια κατάσταση. «Το ελληνικό σύστημα υγείας αφήνει όλη την φροντίδα, συμπεριλαμβανομένης και της καθαριότητας στην κάθε οικογένεια» καταγγέλλει η Ντέμπι Μος.

Ο επαναπατρισμός του ζευγαριού δε μπορεί να γίνει ακόμα καθώς χρειάζεται να αναρρώσει ο Στίβεν, γεγονός που σημαίνει ότι ενδέχεται να χάσουν τη γέννηση του δεύτερου εγγονού τους.

«Είμαι συντετριμμένη και κανείς δε μας λέει τίποτα. Νομίζω ότι οι φυλακισμένοι έχουν καλύτερη φροντίδα από τους ασθενείς» λέει η Ντέμπι.

«Οι συνθήκες στο νοσοκομείο είναι τρομακτικές. Δεν αλλάζουν τα σεντόνια στα κρεβάτια, τον άφησαν να ξαπλωμένο πάνω στα ούρα του για 5 ολόκληρες μέρες. Ο φίλος μου και εγώ πρέπει να τον φροντίζουμε 24 ώρες το 24ωρο γιατί δεν υπάρχει νοσοκόμα. Δεν υπάρχει κανείς εδώ και ο καθετήρας του έφυγε ένα βράδυ. Ευτυχώς, η φίλη μας είναι νοσηλεύτρια και του άλλαξε τη σακούλα του καθετήρα» λέει η γυναίκα συντετριμμένη.

«Δεν του έχουν προσφέρει ούτε νερό και έπρεπε να πάω σε κατάστημα να αγοράσω. Οταν ήταν σε άλλη πτέρυγα, πριν από λίγες μέρες, ήταν μαζί με έναν Σκοτσέζο και έναν Ρώσο, και οι δύο χωρίς συνοδούς και χρειάστηκε να αγοράσω νερό και για εκείνους. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, του έδωσαν μακαρόνια, αλλά πριν από αυτό, για 13 ολόκληρες ημέρες του είχαν δώσει για φαγητό μία φτερούγα κοτόπουλο και σούπα για δείπνο και ένα τσάι, το οποίο δεν μπορούσε καν να καθήσει για να πιεί. Του αγόρασα τόνο και σάντουιτς για να μπορεί να τραφεί».

«Προφανώς, ακόμα και η καθαριότητα είναι θέμα για την οικογένεια στα νοσοκομεία στην Ελλάδα» λέει η σύζυγος του Μος. «Κάποιος μου είπε ότι επειδή η Ελλάδα χρεοκόπησε δεν αντέχει οικονομικά ώστε να έχει νοσοκόμες»,

Η Ντέμπι και ο σύζυγός της βρίσκονταν στη Λίνδο, στη Ρόδο για να παρακολουθήσουν το φεστιβάλ Rockers Reunion, αλλά το ατύχημα συνέβη όταν ο Στίβεν γλίστρησε και έπεσε μία μέρα πριν αρχίσει.

Μάλιστα επειδή ο Στίβερν Μος είναι φανατικός θαυμαστής του Όζι Όσμπορν, με τον οποίο έχει και εκπληκτική ομοιότητα, ένας φίλους του έγραψε στον διάσημο σταρ στο Facebook για την περίπτωσή του Στίβεν. Δεν έχει γίνει γνωστό αν ο Όζι έχει επικοινωνήσει μαζί του.

«Οταν πήγαμε στο νοσοκομείο, του έκαναν ακτινογραφία. Ο γιατρός είπε ότι είναι σπασμένη η πλάτη του. Τελικά ο γιατρός της ασφαλιστικής μας, μου τηλεφώνησε και είπε ότι επειδή ο σύζυγός μου είχε την κάρτα E111, αυτό σημαίνει ότι θα του συμπεριφερόταν σαν Έλληνα ασθενή. Και μπορούσε να κάνει το χειρουργείο εδώ».

Οι υπεύθυνοι της ασφαλιστικής ανέφεραν ότι η μεταφορά μπορεί να γίνει όταν αναρρώσει ο ασθενής ενώ «Συμβουλεύουμε όσους ταξιδεύουν για Ελλάδα ή κάπου αλλού στην Ευρώπη να σιγουρευτούν ότι γνωρίζουν ότι οι ιατρικές παροχές είναι τελείως διαφορετικές από εκείνες του Ηνωμένου Βασιλείου. Αν και το επίπεδο ιατρικής φροντίδας είναι αρκετά υψηλό, υπάρχουν πολιτισμικές διαφορές και η φροντίδα μετά από την ιατρική επέμβαση, σε αρκετές χώρες της Μεσογείου παρέχεται από τις οικογένειες».Η κ. Κατερίνα Χατζηστρατή, Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου

Ακολουθεί η απάντηση της Διοικήτριας του Νοσοκομείου Ρόδου κ. Κατερίνας Χατζηστρατή που δόθηκε στο news12 αμέσως μόλις προέκυψε το ζήτημα:

»Το νοσοκομείο μας είναι ένα από τα καλύτερα της χώρας, ένα πραγματικό διαμάντι στον χώρο της υγείας, με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που υπερβάλλει εαυτόν, προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες που παρουσιάζονται.

Η νευροχειρουργική κλινική που νοσηλευόταν τουλάχιστον μέχρι και την Παρασκευή ο Βρετανός τουρίστας, λόγω της φύσης της και της μικρής πληρότητας που έχει, απολαμβάνει ακόμα καλύτερες υπηρεσίες από το υπόλοιπο νοσοκομείο, λόγω του ότι τα περιστατικά είναι λίγα κι έτσι ανταπεξέρχεται των αναγκών της καλύτερα, γρηγορότερα και στο βέλτιστο βαθμό.

Οι ισχυρισμοί της συζύγου του ασθενή είναι παντελώς ανυπόστατοι και σκοπό έχουν μόνο την δημιουργία εντυπώσεων, γιατί όπως είναι γνωστό, πολλοί τουρίστες προκειμένου να αποσπάσουν μεγαλύτερες αποζημιώσεις από τις εταιρείες ασφάλισης όταν επιστρέψουν στο τόπο τους, μεγαλοποιούν καταστάσεις χωρίς να σκέφτονται τις συνέπειες των πράξεων τους.

Η αναφορά τους ότι ο ασθενής βρίσκεται πάνω στα ούρα του επί πενθήμερον επειδή δεν του έχουν αλλαχθεί σεντόνια, μόνο αληθής δεν είναι, διότι πρώτον ο χειρουργημένος τουρίστας διαθέτει καθετήρα, του οποίου την σακούλα δηλώνουν ότι αλλάζουν μόνοι τους, οπότε πως είναι δυνατόν να υπάρξει απώλεια ούρων.

Επίσης, είναι γνωστό ότι  στο νοσοκομείο υπάρχει επιτροπή ελέγχου που σε καθημερινή βάση επισκέπτεται τα δωμάτια κι αν τυχόν παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα, επεμβαίνει άμεσα για την επίλυσή του.

Όσον αφορά τους ισχυρισμούς για το φαγητό, γνωρίζουν όλοι ότι την τροφοδοσία του νοσοκομείου έχει αναλάβει εξαιρετική ιδιωτική εταιρεία -catering- με την οποία συνεχίζουμε την συνεργασία μας επειδή ακριβώς είναι όλοι ευχαριστημένοι και δεν είχαμε ποτέ παράπονα. Τώρα, τι ακριβώς έχει κατά νου το ζευγάρι ως φαγητό νοσοκομείου, δεν είμαι εις θέση να γνωρίζω.

Η κ. Χατζηστρατή εμφανώς ενοχλημένη από το περιστατικό, κατέληξε λέγοντας, ότι «την Παρασκευή πριν την αποχώρησή της από το νοσοκομείο παρέλαβε κι έλεγξε τους πίνακες αναφοράς, μίλησε ως είθισται με το  προσωπικό, νοσηλευτές και προϊσταμένους του τμήματος, που την ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο ζευγάρι, έχει μια τάση να μεγαλοποιεί καταστάσεις αλλά ποτέ δεν φανταζόταν ότι θα έφταναν μέχρι καταγγελιών, που όμως δεν έκαναν προς την Διοίκηση του νοσοκομείου…αλλά προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης κι ιδιαίτερα των Αθηνών. Προφανώς τους ενδιέφερε περισσότερο η δημοσιότητα από την επίλυση του όποιου πρόβληματός τους».

Κλείνοντας, μας ενημέρωσε ότι την Δευτέρα [11 Ιουλίου]θα δημοσιοποιηθεί επίσημο Δελτίο Τύπου προς αποκατάσταση της αλήθειας  και το νοσοκομείο θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments