Δύο νέους χώρους στάθμευσης διαμορφώνει ο Δήμος Ρόδου, για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος,που απασχολεί χιλιάδες οδηγούς που μετακινούνται στην πόλη.
Το «πρώτο βήμα» για την αντιμετώπιση του ολοένα επιδεινούμενου κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης, πραγματοποιεί η Δημοτική Αρχή, με τη σύμβαση έργου που υπέγραψε το Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017 ο Δήμαρχος κος Φώτης Χατζηδιάκος και αφορά τη διαμόρφωση δύο (2) χώρων στάθμευσης σε περιφερειακά σημεία της πόλης. Πρόκειται για το έργο «Διαμόρφωση χώρων στάθμευσης πόλεως Ρόδου», συνολικού προϋπολογισμού 50.000 ευρώ, που προβλέπει τη διαμόρφωση και το σχεδιασμό δύο (2) υπαίθριων χώρων στάθμευσης, συνολικής επιφάνειας 3,400 τ. μέτρων, όπως και τη δημιουργία εκατόν σαραντατεσσάρων (144) θέσεων στάσης και στάθμευσης.
Αναλυτικότερα προβλέπει: α) Το Ο.Τ. 239 στη συμβολή των οδών Τηλιακού και Μαύρου, χώρο στάθμευσης συνολικής επιφάνειας 1,800 τ. μέτρων, που θα φιλοξενήσει ογδόντα (80) θέσεις στάθμευσης και β)Το Ο.Τ. 3 μεταξύ των οδών Τήλου και Αστυπάλαιας συνολικής επιφάνειας 1,600 τ. μέτρων, που θα φιλοξενήσει εξήντα τέσσερις (64 ) θέσεις στάθμευσης. Το έργο περιλαμβάνει ακόμα, την αποξήλωση και αναμόχλευση των υφιστάμενων στρώσεων οδοστρωσίας και την τοποθέτηση νέου ασφαλτοτάπητα, των καθορισμό νέων εισόδων και εξόδων από και προς τους χώρους στάθμευσης, αλλά και τη χορωθέτηση θέσεων στάθμευσης και εργασίες διαγραμμίσεων, από το τμήμα οδοποιίας των τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρόδου.
Ακόμη ο δήμαρχος έχει υποβάλλει αίτημα στην Αρχαιολογική Υπηρεσία Ρόδου, προκειμένου να παραχωρηθεί η χρήση του ακινήτου, επί της οδού Θ. Σοφούλη (έναντι Ο.Α.Ε.Δ), για τη διαμόρφωση ήπιας μορφής χώρου στάθμευσης, μέχρις ότου αναδειχθεί ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης της Ρόδου.
Με το ίδιο σκεπτικό ο κος Χατζηδιάκος μελετά την ήπια διαμόρφωση του χώρου στάθμευσης επί της οδού Ηρακλειδών στην Ιαλυσό, έναντι του Αστυνομικού Τμήματος που ανήκει στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Ιαλυσού, για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής.
Τέλος στο πλαίσιο του σχεδίου ρύθμισης του κυκλοφοριακού και της μονοδρόμησης του δρόμου περιμετρικά της Μεσαιωνικής πόλης, εξετάζεται η δυνατότητα της δημιουργίας μέσω Σ.Δ.Ι.Τ. τριών χώρων στάθμευσης, περιφερειακά του κέντρου της πόλης (Λιμάνι, Νοσοκομείο, Μ. Πετρίδη)και τη μετακίνηση των κατοίκων με μικρά αστικά ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.