Με δύο σημαντικές ανανεώσεις ξεκίνησε ο σχεδιασμός του Ορφέα για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Η διοίκηση του συλλόγου ανακοίνωσε την παραμονή των Γιώργου Ζωιτόπουλου και Άγγελου Θεουλάκη, δύο ποδοσφαιριστών που αποτελούν βασικά στελέχη της ομάδας και θα βρίσκονται στη διάθεση του νέου προπονητή Χρήστου Χωρίτη ενόψει της σεζόν 2026-2027.
ΑΥΤΟΥΣΙΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Γιώργο Ζωιτόπουλο και Άγγελο Θεουλάκη. Ο πρώτος αγωνίζεται στα άκρα της μεσοεπιθετικής γραμμής και ο δεύτερος στην μεσαία γραμμή.
Οι ποδοσφαιριστές συμφώνησαν στην επέκταση της συνεργασίας τους με τον σύλλογο και θα ενισχύσουν την προσπάθεια της Α.Ο. Ορφέας και στην σεζόν 2026-2027, θέτοντας τις υπηρεσίες τους στην διάθεση του νέου μας προπονητή Χρήστου Χωρίτη.
Ευχόμαστε στον Γιώργο και στον Άγγελο καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία.














