Στα πλαίσιά του 7ου Channel Regatta πραγματοποιήθηκαν συνολικά τρεις ιστιοδρομίες. Στον αγώνα πήραν μέρος 21 ιστιοπλοϊκά σκάφη και περίπου 180 ιστιοπλόοι. Εκτός από τα σκάφη που ανήκουν στον στόλο των δυο Συλλόγων, στον αγώνα πήραν μέρος και σκάφη με έμπειρα πληρώματα από την Λετονία, την Ρωσία και την Γερμανία, κάνοντας έτσι τον ανταγωνισμό ακόμη μεγαλύτερο.
Η πρώτη ιστιοδρομία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Ιουνίου μέσα στον κόλπο του Μαρμαρίς και ήταν τύπου inshore – τρίγωνο. Η κούρσα χαρακτηρίστηκε από τις έντονες διακυμάνσεις του ανέμου τόσο σε ένταση όσο και διεύθυνση, αφού ο κόλπος του Μαρμαρίς έχει πολλά τοπικά καιρικά φαινόμενα. Σε ορισμένα σημεία του θαλάσσιου στίβου κατά τη διάρκεια του αγώνα επικρατούσε άπνοια ενώ σε άλλα σημεία ο άνεμος έφτανε περίπου τους 15 κόμβους. Έτσι εκτός από τις ιστιοπλοϊκές ικανότητες μεγάλο ρόλο για την έκβαση του αγώνα έπαιξε και η γνώση των τοπικών φαινομένων αλλά και η τακτική που επέλεξαν οι κυβερνήτες των σκαφών.
Την Κυριακή 24 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η δεύτερη ιστιοδρομία του αγώνα. Η εκκίνηση δόθηκε μετά από μικρή αναβολή λόγω της χαμηλής έντασης του ανέμου, έξω από την μαρίνα Netsel του Μαρμαρίς. Τα σκάφη αφού πέρασαν από την πρώτη σημαδούρα που βρισκόταν στα νοτιοανατολικά του κόλπου, βγήκαν σχετικά γρήγορα έξω από τον κόλπο, βοηθούμενα από τον δυνατό άνεμο που επικρατούσε εκείνη την ώρα. Στη συνέχεια δεν συνάντησαν ιδιαίτερες δυσκολίες και αφού καβάτζαραν την βραχονησίδα Kargatasi και την δεύτερη σημαδούρα που βρισκόταν μέσα στον κόλπο Yalanci Bogaz, μετά από μια διαδρομή συνολικά 16 ναυτικών μιλίων τερμάτισαν στον κόλπο Kumlubuk.
Την Δευτέρα 25 Ιουνίου έγινε η τρίτη και τελευταία κούρσα του Channel Regatta. Η εκκίνηση δόθηκε από το Kumlubuk με δυνατό βορειοδυτικό άνεμο, τα σκάφη κατευθύνθηκαν βορειανατολικά όπου έπρεπε να περάσουν την πρώτη σημαδούρα, η οποία βρισκόταν στον κόλπο Yalanci Bogaz. Εκεί ο άνεμος έπεσε, και τα σκάφη έπρεπε να εκμεταλλευτούν τις τοπικές κατεβασιές από τα γύρω βουνά για να προχωρήσουν, να μπουν στον κόλπο, να καβατζάρουν την σημαδούρα και να βγουν ξανά στην ανοικτή θάλασσα. Στη συνέχεια με μέτριας έως χαμηλής έντασης άνεμο που συνοδευόταν όμως με δυσανάλογα μεγάλο και έντονο κυματισμό που δυσκόλεψε περισσότερο τα τελευταία και μικρότερα σκάφη, κατευθύνθηκαν νοτιοδυτικά προς το ακρωτήρι Cadirga και κατόπιν δυτικά προς τον κόλπο Τσιφλίκ, όπου και ήταν και η γραμμή τερματισμού της ιστιοδρομίας.
Οι υψηλές αγωνιστικές ικανότητες των κυβερνητών και των πληρωμάτων καθώς και τα αξιόμαχα σκάφη που πήραν μέρος στο 7ο Channel Regatta, έκαναν τον αγώνα ιδιαίτερα δύσκολο. Τα ροδίτικα σκάφη και πληρώματα του ΑΣΙΑΘΡ διακρίθηκαν για άλλη μια φορά σε διεθνή αγώνα, αφού κατέλαβαν αρκετές πρωτιές σε ιστιοδρομίες στις κλάσεις τους αλλά και πήραν υψηλές θέσεις στα τελικά συγκεντρωτικά αποτελέσματα (overall). Συγκεκριμένα την πρώτη θέση στην κλάση τους σε ιστιοδρομίες του αγώνα κατέλαβαν τα σκάφη: ESTELLA με κυβερνήτη τον Κώστα Ιμσιρίδη, ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ με κυβερνήτη τον Νίκο Κουμνάκη και DAS BOOT με κυβερνήτη τον Δημήτρη Σταματά. Επίσης στα τελικά αποτελέσματα της κλάσης IRC3, την δεύτερη θέση κατέλαβε το σκάφος ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ και την τρίτη θέση το σκάφος DAS BOOT.
Όσον αφορά τις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του αγώνα, οι ιστιοπλόοι έμειναν ενθουσιασμένοι από την υποδοχή και την φιλοξενία που τους επιφύλαξαν όλα τα μέλη του Ιστιοπλοϊκού Συλλόγου του Μαρμαρίς. Εκδηλώσεις έγιναν και τα τρία βράδια, την Παρασκευή στην Μαρίνα Netsel του Μαρμαρίς, το Σάββατο στο Turunc και την Κυριακή στο Τσιφλίκ.
Ο αγώνας επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την άριστη συνεργασία των δυο Συλλόγων και σύσφιξε ακόμη περισσότερο τις ειλικρινείς φιλικές σχέσεις που έχουν αναπτυχθεί μεταξύ των ιστιοπλόων των δυο πλευρών. Έτσι κατά την διάρκεια της τελετής λήξης του αγώνα, που έγινε στο Τσιφλίκ, ο Πρόεδρος του ΑΣΙΑΘΡ κ. Σταμάτης Σταύρας αφού παρέδωσε ένα δώρο που συμβολίζει την ειρήνη και την συνεργασία μεταξύ των δυο λαών και των δυο Συλλόγων στον Πρόεδρο του MIYC κ. Cem Tekdağ, προσκάλεσε όλα τα πληρώματα στο 8ο Channel Regatta που θα διοργανωθεί στη Ρόδο τον Ιούνιο του 2013.