Αρχική Επικαιρότητα Ελεύθερη Πένα 15 τμήματα από τον πολιτιστικό σύλλογο ”Το Αμπερνάλλι”

15 τμήματα από τον πολιτιστικό σύλλογο ”Το Αμπερνάλλι”

0
Dodekanisos

O Πολιτιστικός και Λαογραφικός Σύλλογος Σορωνής Ρόδου «Το Αμπερνάλλι», προσπαθώντας να συμβάλει στην παιδεία, την κοινωνικοποίηση, την ανάπτυξη του πνεύματος και των δεξιοτήτων, την επαφή με τις παραδόσεις και τα έθιμα, την άσκηση μυαλού και σώματος, παιδιών, εφήβων αλλά και ενηλίκων, έχει δημιουργήσει ένα πρόγραμμα με περισσότερες από 15 ομάδες, με διάφορες θεματικές.

Οι βασικές ομάδες, είναι σταθερές τις ίδιες ημέρες και ώρες. Ετοιμάζονται ακόμα: λάτιν ή/και ζούμπα, και οι ομάδες που εδώ και χρόνια δημιουργούνται σε συνεργασία με το ΚΕΚ Γεννηματάς: ξυλογλυπτικής, ψηφιδωτού, ζωγραφικής ενηλίκων, υπολογιστών, χειροποίητων κοσμημάτων, πλεξίματος-κεντήματος, αργαλειού. Φυσικά όπως πάντα σας προσκαλούμε να προτείνετε κι εσείς θεματικές.

Ο εβδομαδιαίος σχεδιασμός με τις βασικές ομάδες (θα προστεθούν και οι υπόλοιπες το επόμενο διάστημα) έχει ως εξής:
Τρίτη: (Ξεκινάμε 3 Οκτωβρίου στο γυμναστήριο)
hip hop: 17:00, κλασσικός χορός: 18:00 (αναλόγως συμμετοχών ίσως γίνει ομάδα μεγαλύτερων παιδιών), Αερόμπικ (ενηλίκων): 19:00.

Τετάρτη: Παραδοσιακοί χοροί: (Ξεκινάμε 4 Οκτωβρίου στη Στέγη του Πολιτιστικού)
β’ παιδική 16:00, α’ παιδική 17:00, εφήβων 18:00, ενηλίκων: 19:00, ενηλίκων 20:30.

Πέμπτη: (Ξεκινάμε 5 Οκτωβρίου στο Γυμναστήριο και στο Θεατράκι Γυμνασίου)
Αερόμπικ: 18:30, Θέατρο: Ηλικίες 7-12 (θεατρικό παιχνίδι): 18:00-19:15, Ηλικίες 13-15: 19:15 –
20:30(αναλόγως συμμετοχών), ενηλίκων:20:30.

Σάββατο: (Ξεκινάμε 7 Οκτωβρίου στη Στέγη του Πολιτιστικού)
Ζωγραφική-ψηφιδωτό-αγιογραφία για παιδιά ή/και ενήλικες (αναλόγως θα γίνουν δύο ομάδες): 15:30-17:00.

Περισσότερες πληροφορίες στις ιστοσελίδες μας
ampernalli.gr, facebook.com/ampernalliyoutube.com/ampernalli. E-mail: ampernalli@gmail.com.

Εκ του ΔΣ του Πολιτιστικού και Λαογραφικού Συλλόγου Σορωνής Ρόδου
«Το Αμπερνάλλι».

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments