Συμβουλές διατροφής για μυϊκή ενδυνάμωση μετά την άσκηση

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Κοντόγιαννου Τσαμπίκα,δίνει χρήσιμες συμβουλές διατροφής για μυϊκή ενδυνάμωση μετά την άσκηση:

“Τα δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα παρέχουν μεγαλύτερη μυϊκή ενδυνάμωση μετά την άσκηση.

Κυρίαρχο ζητούμενο για τους περισσότερους άντρες αποτελεί ο τρόπος  με τον οποίο θα ενισχύσουν αποτελεσματικά την μυϊκή τους μάζα. Ο συνδυασμός δημητριακών ολικής αλέσεως με γάλα τροφοδοτεί τον οργανισμό με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες , δυο συστατικά απαραίτητα για την ταχεία αναδόμηση των μυών αμέσως μετά την άσκηση.”

Διαβάστε επίσης:

Επικαιρότητα

Ελεύθερη Πένα

Αθλητικά Νέα

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments