Αρχική Επικαιρότητα Ελεύθερη Πένα ΙΑΤΑ: Για ενιαία εφαρμογή του covid pass προτρεπει την Ευρώπη

ΙΑΤΑ: Για ενιαία εφαρμογή του covid pass προτρεπει την Ευρώπη

0
Dodekanisos

Τουλάχιστον 10 διαφορετικές προσεγγίσεις μεταξύ κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια, μέσω της Διεθνής Ένωσης Αερομεταφορέων (IATA), καλούν τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να αναπτύξουν εθνικές διαδικτυακές πύλες για την επεξεργασία και την επαλήθευση ψηφιακών διαβατηρίων covid tvn επιβατών εκτός αεροδρομίων.

Οι διπλοί έλεγχοι και η έλλειψη εργαλείων επαλήθευσης που παρατηρείται στις αεροπορικές εταιρείες, θα προκαλέσουν ταλαιπωρία στους ταξιδιώτες με καθυστέρηση και ουρές στα αεροδρόμια που μπορούν να αποφευχθούν εάν τα κράτη μέλη προχωρήσουν σε μία κοινή προσέγγιση για το θέμα.

Επιστολή ΙΑΤΑ στους Ευρωπαίους ηγέτες

Σε επιστολή που εστάλη στις 28 Ιουνίου 2021 στους αρχηγούς κρατών της ΕΕ, οι αερομεταφορείς προτρέπουν τους ηγέτες να εναρμονίσουν τα πρότυπα και τα πρωτόκολλα επαλήθευσης του ψηφιακού διαβατηρίου covid και να αποφύγουν περιττές ουρές και ταλαιπωρία στα αεροδρόμια και να διασφαλίσουν μια ομαλή εμπειρία επιβατών.

Ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεργάστηκε στενά με τη βιομηχανία και έδωσε σε χρόνο ρεκόρ το κατάλληλο πλαίσιο που επιτρέπει κοινά και πλήρως διαλειτουργικά ψηφιακά διαβατήρια covid, τουλάχιστον 10 διαφορετικές εθνικές προσεγγίσεις και εφαρμογές βρίσκονται υπό αναθεώρηση σε ολόκληρη την ΕΕ.

Σε συνδυασμό με την έλλειψη πλήρους και αποτελεσματικής ενσωμάτωσης του ψηφιακού διαβατηρίου covid στο ταξίδι των επιβατών, καθώς και η επαναλαμβανόμενη διενέργεια ελέγχων των εγγράφων δημιουργεί εμπόδια στην επιτυχία της επανεκκίνησης των αεροπορικών ταξιδιών του καλοκαιριού, Η επιστολή αναφέρει επίσης ότι η έλλειψη ενιαίας προσέγγισης μπορεί να υπονομεύσει την ελεύθερη κυκλοφορία των πολιτών σε ολόκληρη την ΕΕ.

Αυτά τα ζητήματα επισημάνθηκαν και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία εξέδωσε συστάσεις και οδηγίες προς τα κράτη της ΕΕ για την αντιμετώπισή τους. Συγκεκριμένα, η επαλήθευση του ψηφιακού διαβατήριου covid πρέπει να πραγματοποιείται πολύ πριν από την αναχώρηση και πριν οι επιβάτες που φτάσουν στο αεροδρόμιο, όπως γίνεται και με τα έντυπα εντοπισμού επιβατών (PLF).

«Φτάνοντας στην αιχμή της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου, η ΕΕ διαθέτει ευτυχώς τώρα πολλά διαθέσιμα εργαλεία και μέτρα για να επιτρέψει και να υποστηρίξει την επανεκκίνηση της αεροπορικής συνδεσιμότητας, παράλληλα με τα ταξίδια και τον τουρισμό. Χρειαζόμαστε τα κράτη μέλη να εφαρμόσουν επειγόντως αυτά τα εργαλεία με εναρμονισμένο και αποτελεσματικό τρόπο. Τα θεωρούμε ως βασικές προϋποθέσεις για να ταξιδέψουμε, για να αποφύγουμε τις μεγάλες ουρές επιβατών και τους χρόνους αναμονής που θα δημιουργούσαν νέους κινδύνους για την υγεία και αναπόφευκτα θα οδηγήσουν σε επιχειρησιακά ζητήματα για αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες », ανέφεραν οι τέσσερις ενώσεις αεροπορικών εταιριών στην κοινή επιστολή τους προς τους αρχηγούς κρατών.

Τί ζητάνε οι αεροπορικές εταιρίες

Για να διασφαλιστεί η ομαλή επανεκκίνηση του ταξιδιού, οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια συνεχίζουν να παροτρύνουν όλα τα κράτη μέλη:

  1. Αναπτύξτε μια κρατική πύλη για να διευκολύνετε την επαλήθευση DCC απευθείας από τις εθνικές αρχές και να περιορίσετε την επεξεργασία δεδομένων υγείας από τις αεροπορικές εταιρείες. Αυτή η διαδικτυακή επαλήθευση – όταν γίνεται εκτός του αεροδρομίου μέσω της κρατικής πύλης – θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα ένα τυπικό σήμα όπως έναν κωδικό QR που παρέχεται από τον επιβάτη στην αεροπορική εταιρεία για να διευκολυνθεί η έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας επιβίβασης.
  2. Βεβαιωθείτε ότι η πύλη της πολιτείας για την επαλήθευση DCC ενσωματώνει επίσης την επαλήθευση της φόρμας PLF, ιδανικά χρησιμοποιώντας το έντυπο EU Digital Passenger Locator (dPLF) που επιτρέπει τον αριθμό θέσης να παρέχεται μετά το check-in.
    Βεβαιωθείτε ότι η εναπομένουσα επαλήθευση DCC που πραγματοποιείται στα αεροδρόμια για τους κατόχους χαρτιού DCC μπορεί να πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας μία εφαρμογή επαλήθευσης.
  3. Αποφύγετε να ζητήσετε επαλήθευση DCC κατά την άφιξη, καθώς “θα εξυπηρετούσε λίγο ιατρικό σκοπό και θα μπορούσε να οδηγήσει σε περιττές ουρές” – όπως αναγνωρίζεται στο Πρωτόκολλο Ασφάλειας Υγείας EASA-ECDC.

Η ευρωπαϊκή αεροπορία παραμένει ένας από τους τομείς που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία.

Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις του EUROCONTROL, η αεροπορία δεν αναμένεται να πραγματοποιήσει πλήρη ανάκαμψη πριν από το 2024 το νωρίτερο. Η κυκλοφορία των επιβατών σε ολόκληρο το δίκτυο αεροδρομίων ΕΕ / ΕΟΧ / Ελβετίας μειώθηκε κατά -77% στις αρχές Ιουνίου σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας. Ομοίως, η ανάκαμψη της συνδεσιμότητας στον αέρα προχωρά με αργό ρυθμό, με πάνω από 5.600 αεροπορικές διαδρομές να χάνονται αυτό το μήνα σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2019.

Από την άλλη πλευρά, η επιθυμία να ταξιδέψει είναι ισχυρή, με το 61% των ερωτηθέντων Ευρωπαίων να ταξιδέψω από τώρα έως τους επόμενους δύο μήνες. Επιπλέον, οι επιβάτες υποστηρίζουν τις διαδικασίες ψηφιοποίησης με το 89% να θέλει παγκόσμια τυποποιημένη δοκιμή COVID-19 ή πιστοποιήσεις εμβολιασμού.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments