H Νέα Ζηλανδία συνδέει το θάνατο 26χρονου με το εμβόλιο της Pfizer!

Οι αρχές της Νέας Ζηλανδίας ανακοίνωσαν ότι έχουν συνδέσει το θάνατο ενός 26χρονου με το εμβόλιο της Pfizer αφού το άτομο υπέστη μυοκαρδίτιδα, μια σπάνια φλεγμονή του καρδιακού μυός, μετά τη λήψη της πρώτης δόσης του. Το σχετικό ρεπορτάζ έχει το reuters. Ο θάνατος είναι ο δεύτερος στη Νέα Ζηλανδία που συνδέεται με το εμβόλιο, αφού οι υγειονομικές αρχές τον Αύγουστο ανέφεραν ότι μια γυναίκα πέθανε μετά τη λήψη των δόσεων της.

«Με τις τρέχουσες διαθέσιμες πληροφορίες, το διοικητικό συμβούλιο θεώρησε ότι η μυοκαρδίτιδα πιθανότατα οφειλόταν σε εμβολιασμό σε αυτό το άτομο», ανέφερε σε δήλωση του ένα Ανεξάρτητο Συμβούλιο Παρακολούθησης Ασφάλειας των Εμβολίων.

Ο άνδρας, ο οποίος πέθανε μέσα σε δύο εβδομάδες από την πρώτη του δόση, δεν είχε ζητήσει ιατρική συμβουλή ή θεραπεία για τα συμπτώματά του. Ένας εκπρόσωπος της Pfizer είπε ότι η εταιρεία γνώριζε την αναφορά του θανάτου στη Νέα Ζηλανδία, παρακολουθούσε όλες τις αναφορές πιθανών ανεπιθύμητων ενεργειών και συνέχισε να πιστεύει ότι το προφίλ οφέλους-κινδύνου για το εμβόλιο της ήταν θετικό.

Το συμβούλιο ασφάλειας εμβολίων της Νέας Ζηλανδίας ανέφερε επίσης ότι άλλα δύο άτομα, μεταξύ των οποίων ένας 13χρονος, πέθαναν με πιθανή μυοκαρδίτιδα αφού έκαναν τα εμβόλια τους. Χρειάζονταν περισσότερες λεπτομέρειες πριν συνδεθεί ο θάνατος του παιδιού με το εμβόλιο, ενώ ο θάνατος ενός άνδρα στα 60 του ήταν απίθανο να σχετίζεται με το εμβόλιο, ανέφερε. Παρά τις σπάνιες παρενέργειες, το συμβούλιο ασφάλειας εμβολίων τόνισε ότι τα οφέλη του εμβολιασμού υπερτερούσαν κατά πολύ των κινδύνων.

Διαβάστε επίσης:

Επικαιρότητα

Ελεύθερη Πένα

Αθλητικά Νέα

Αφήστε το σχόλιο σας

σχόλιο

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments