Αρχική Uncategorized Αγωνιούν οι παραγωγοί

Αγωνιούν οι παραγωγοί

0
Dodekanisos

Απογοητευμένοι οι παραγωγοί της λαϊκής αγοράς από την κίνηση. Τα εμπορεύματά τους μένουν απούλητα και οι τζίροι τους συρρικνώνονται συνεχώς, τη στιγμή που τα χρέη τους για την καλλιέργεια των κτημάτων τους αυξάνονται. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι πολύ σκληρός και ο αγώνας επιβίωσης που δίνουν οι γεωργοί και παραγωγοί για να διατηρήσουν τους πάγκους τους στη λαϊκή, μεγάλος.
Οι παραγωγοί της λαϊκής ρίχνουν τις τιμές για να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Η κίνηση ακόμη και κατά την διάρκεια των εορτών ήταν χαμηλότερη των προσδοκιών τους. Παρόλο που υπάρχει μεγάλη επάρκεια προϊόντων, καθώς οι καιρικές συνθήκες ευνοούν τις καλλιέργειες, η ζήτηση δεν είναι η αναμενόμενη.
“Η κίνηση στη λαϊκή έχει μειωθεί και σαφώς και τα έσοδά μας. Ο κόσμος προτιμά προφανώς τα μεγάλα καταστήματα. Πρέπει όμως να πω ότι στη λαϊκή αγορά, οι τιμές είναι χαμηλότερες από ποτέ άλλοτε, ενώ η ποιότητα των προϊόντων που διατίθενται προς πώληση εγγυημένη”, δήλωσε ο πρόεδρος της λαϊκής αγοράς, Παναγιώτης Χατζηκαντής.
“Είναι αποκαρδιωτική η κατάσταση. Βλέπουμε τον κόσμο να απομακρύνεται συνεχώς από τη λαϊκή. Τα προβλήματα των παραγωγών είναι πάρα πολλά. Ενώ τα έσοδά μας συνεχώς μειώνονται, τα κόστη παραγωγής αυξάνοται. Ούτε το πετρέλαιο δεν μπορούμε να βγάλουμε. Αν συνεχισθεί έτσι η κατάσταση, δεν ξέρουμε πού θα οδηγήσουν τα πράγματα”, τόνισε ο γραμματέας του συλλόγου των παραγωγών, κ. Στέργος Κωττάκης.
Μπορεί οι διάδρομοι στη λαϊκή να είναι γεμάτοι, ο κόσμος όμως είναι διστακτικός και δεν ψωνίζει όπως παλιά. Οι εποχές που οι καταναλωτές έκαναν τα ψώνια της εβδομάδας από τη λαϊκή, ψωνίζοντας χωρίς δεύτερη σκέψη έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Οι παραγωγοί προσδοκούν σε καλύτερη κίνηση για να μπορέσουν το φθινόπωρο να καλλιεργήσουν τα κτήματά τους. ΓιΆ αυτό έχουν προβεί και σε μειώσεις των τιμών των εμπορευμάτων, προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Ακόμη όμως και αν κάνουν γενναίες εκπτώσεις, ο ανταγωνισμός παραμένει μεγάλος . Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ ακολουθούν ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική, με αποτέλεσμα να καρπώνονται τη μερίδα του λέοντος.
“Προφανώς οι καταναλωτές προτιμούν τα πολυκαταστήματα. Οι παλιές εποχές που έρχονταν στη λαϊκή για τα ψώνια της εβδομάδας έχουν περάσει για τα καλά. Ίσως να έχουν λαθεμένη εντύπωση για τη λαϊκή. Το θέμα είναι όμως ότι προσπαθούμε να έχουμε όσο πιο χαμηλές τιμές γίνεται για να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο, χωρίς να κάνουμε εκπτώσεις στην ποιότητα”, επεσήμανε ο γραμματέας του συλλόγου παραγωγών λαϊκής αγοράς κ. Κωττάκης.

πηγή: www.proodos.net

 

Προηγούμενο άρθροΉττα μετά από δυο μήνες!
Επόμενο άρθροΜοιράστηκαν βαθμούς και εντυπώσεις
Δημήτρης Δραγάτης
Στο χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας από πάρα πολύ μικρός και συγκεκριμένα από το 1990, παιδί του σχολείου στη Ρόδο, με τις ζωντανές μεταδόσεις από τα γήπεδα μέσα από τις συχνότητες του Ράδιος Ήχος Μάϊκ. Από εκεί και πέρα ακολούθησαν πολύ σταθμοί και πολλές συνεργασίες: Τηλεόραση: TV7, TV4, ΙΡΙΔΑ TV, COSMOS TV, ΘΑΡΡΙ TV Ραδιόφωνο: Ράδιο Ήχος Μάϊκ, Ράδιο Melody, TOP FM, Cosmos Radio, Sky News Εφημερίδες: ΠΡΟΟΔΟΣ, ΔΡΑΣΙΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ, ΡΟΔΙΑΚΗ (τώρα) Ανταποκριτής: Sport Fm, Sentra Fm Συγγραφέας του βιβλίου "Η Μεγάλη Ρόδος" Ιδιοκτήτης του news12.gr από το 2008 Μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) Από τον Μάρτιο του 2020, το πολιτικό ρεπορτάζ και οι εξελίξεις στον πλανήτη μπήκαν στα δημοσιογραφικά ενδιαφέροντα...
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments