Κανονικά θα διεξαχθεί το καλοκαιρινό εργασιακό τουρνουά μπάσκετ στις εγκαταστάσεις του Κολλεγίου της Ρόδου. Δείτε την σχετική ανακοίνωση των διοργανωτών:
“Μετά από συνάντηση των εκπροσώπων των ομάδων την Παρασκευή 28/5 για την δυνατότητα πραγματοποίησης του καθιερωμένου καλοκαιρινού εργασιακού τουρνουά καλαθοσφαίρισης αποφασίστηκαν από κοινού τα εξής:
1)Το τουρνουά θα διεξαχθεί στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Κολλεγίου Ρόδου,το οποίο και θα αναλάβει την ομαλή διεκπεραίωση και οργάνωση του πρωταθλήματος.
2)Ως πιθανή ημερομηνία έναρξης του τουρνουά ορίζεται η Δευτέρα 28 Ιουνίου(με την ελπίδα να έχουν προχωρήσει ικανοποιητικά οι εμβολιασμοί στο νησί μας και να υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και υγειονομικής ασφάλειας).
3)Όλες οι ενδιαφερόμενες ομάδες θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή το αργότερο μέχρι την Κυριακή 13 Ιουνίου και ώρα 21:00 στο mail:stavrianakisgeo@gmail.com!
4)Το ρόστερ της κάθε ομάδας θα περιλαμβάνει μέχρι 20 αθλητές.
5)Το ηλικιακό όριο των συμμετεχόντων θα είναι το εξής:Όλοι οι αθλητές θα πρέπει να είναι γεννηθέντες μέχρι το 1991(30 ετών και άνω).Προς διευκόλυνση,όμως,των προπονήσεων των ομάδων,επιτρέπεται και η δήλωση στο ρόστερ μέχρι 4 αθλητών κάτω των 30.Από αυτούς,όμως,μόνο οι 2 θα μπορούν να συμπληρώνουν τη 12άδα των αγώνων!Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι 4 αυτοί αθλητές να μην έχουν αγωνιστεί σε επίσημο πρωτάθλημα όλων των κατηγοριών και ηλικιών την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο.
6)Από τη Δευτέρα 31/5 το κλειστό γυμναστήριο του Κολλεγίου Ρόδου-ακολουθώντας πιστά την έγκριση των ειδικών και της κυβέρνησης-θα είναι στη διάθεση των ομάδων για τις προπονήσεις τους.Οι υπεύθυνοι των ομάδων θα πρέπει να προσκομίζουν στον υπεύθυνο της φύλαξης των εγκαταστάσεων στην κεντρική πύλη του σχολείου συμπληρωμένη τη λίστα με τα ονοματεπώνυμα και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των αθλητών τους καθώς και την ηλεκτρονική βεβαίωση αρνητικού self test ή rapid test από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ ή άλλης επίσημης υγειονομικής αρχής για κάθε αθλητή ξεχωριστά.Το παρόν έγγραφο θα έχει νόμιμη ισχύ έως 7 ημερολογιακών ημερών.Για κρατήσεις και διαθεσιμότητα του γηπέδου μπορείτε να απευθύνεστε στον κύριο Μωραίτη Γιάννη στο τηλέφωνο 697 4409318!
7)Η συμμετοχή των αθλητών στους αγώνες θα γίνεται με φωτοτυπία ταυτότητας και κάρτα υγείας αθλητή, υπογεγραμμένη από καρδιολόγο, η οποία θα έχει νόμιμη ισχύ για 6 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής του ιατρού.
8)Το επίσημο υγειονομικό πρωτόκολλο διεξαγωγής των αγώνων αναμένεται να ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες,καθώς οι αγώνες επιτρέπονται από τη Δευτέρα 7/6!(Το πιθανότερο σενάριο είναι η διεξαγωγή rapid test μία φορά την εβδομάδα,το οποίο,όμως,ενδέχεται να τροποποιηθεί αναλόγως των υγειονομικών εξελίξεων στη χώρα μας και ειδικότερα στην περιοχή μας).
9)Το σύστημα διεξαγωγής του πρωταθλήματος θα έχει τη μορφή:όλοι με όλους σε ένα γύρο και στο τέλος διεξαγωγή του final four μεταξύ των πρώτων 4 ομάδων.Αν,όμως,οι ομάδες είναι πάνω από 12,τότε οι ομάδες θα χωριστούν σε δύο ομίλους και οι δύο πρώτες ομάδες από κάθε όμιλο θα φτάσουν στο final four του τουρνουά.
10)Οι ώρες και μέρες διεξαγωγής των αγώνων θα είναι από Δευτέρα μέχρι Σάββατο στις 18:00 και 20:00.
11)Οι επίσημοι διαιτητές και κριτές του Συνδέσμου Διαιτητών και Κριτών Δωδεκανήσου θα είναι υπεύθυνοι για την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων,ενώ σε κάθε αγώνα θα υπάρχει υποχρεωτική παρουσία ιατρού.
12)Το κόστος διεξαγωγής του κάθε αγώνα θα είναι 120 ευρώ(60 ευρώ κάθε ομάδα)”.